Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter virkelig med sterk lukt og mye veske under armene. Dette gjelder om jeg har bare en singlett eller gensr, så har nok ikke noe med stoff å gjøre. Har prøvd den aluminium saken fra apoteket, men syns det luktet så rart.. noen tips? er en smuule desperat, lite morsomt å lukte å se ut som en arbeidskar på 50 når man er 19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter virkelig med sterk lukt og mye veske under armene. Dette gjelder om jeg har bare en singlett eller gensr, så har nok ikke noe med stoff å gjøre. Har prøvd den aluminium saken fra apoteket, men syns det luktet så rart.. noen tips? er en smuule desperat, lite morsomt å lukte å se ut som en arbeidskar på 50 når man er 19

Jeg har brukt aluminiumdsklorid (som sikkert er den du også har prøvd), og synes den fungerer kjempebra! Jeg har den på om kvelden før jeg legger meg, og vasker den av med såpe og vann når jeg står opp.. Fungerte bra for min del, men skjønner jo at hvis du ikke er veldig fornøyd med den så er det kjedelig å bruke den..

Du kan jo evt høre på apoteket eller søke litt på nettet? Her er en link jeg fant da jeg søkte opp "plagsom svette" på google: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/hud-og-haar/svette :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Bruker den selv. Det eneste er at det svir litt når du tar den på. så jeg pleier å ta den på om ettermiddagene, så slipper jeg å klø når jeg prøve å sove!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...