AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Hvor vanlig er det å a masse rødhet fortsatt, flekker og noen aktive kviser når jeg blir 23 i løpet av året? Skal starte å studere til høsten å er så jævla pinlig å gå rundt som et pizzatryne fortsatt. tenkt å få en del sol på kroppen i sommer for å prøve å kamuflere litt, men kan jo være jeg bare blir værre. Ellers bruker jeg rens om morgen og kveld, skylder av med kaldvann og smører inn med en fuktighetskrem. Den jeg brukte før var kanskje litt for fet. Har tatt fult vitamintilskudd i en måned nå, ser ikke ut til å hjelpe noe særlig, og er på en kur (ery-max). Spiser grønt til hvert måltid, drikker masse vann og holder meg unna brus og sukker. Drikker ikke mye melk, kun etter avsluttet treningsøkt. Røyker ikke, men snuser, pluss at jeg har vært utsatt for passiv røyking hele livet. Mulig dette slår inn negativt? er det noe jeg kan gjøre anderledes eller må jeg bare finne meg i å få disse kvisene fortsatt?
Sushi Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Hva slags produkter bruker du? Virker som du kanskje trenger noe mer enn bare rens og krem... Og du bør gå for trygge produkter som ikke tetter porene. MD Formulations har hjulpet mange, jeg har selv fått mye bedre hud av dette merket + Exuviance.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 om du er virkelig plaget, kan du kontakte legen din og forklare problemet. Han kan gi deg antibiotikakur som hjelper for kviser.. hjelp for meg ihvertfall =)
Gjest Shelob Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har fått ekstremt mye bedre hud etter at jeg begynte med serien Nimue. Ikke billig, men herregud som det er verdt pengene sine... De har både for kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Hvor vanlig er det å a masse rødhet fortsatt, flekker og noen aktive kviser når jeg blir 23 i løpet av året? Skal starte å studere til høsten å er så jævla pinlig å gå rundt som et pizzatryne fortsatt. tenkt å få en del sol på kroppen i sommer for å prøve å kamuflere litt, men kan jo være jeg bare blir værre. Ellers bruker jeg rens om morgen og kveld, skylder av med kaldvann og smører inn med en fuktighetskrem. Den jeg brukte før var kanskje litt for fet. Har tatt fult vitamintilskudd i en måned nå, ser ikke ut til å hjelpe noe særlig, og er på en kur (ery-max). Spiser grønt til hvert måltid, drikker masse vann og holder meg unna brus og sukker. Drikker ikke mye melk, kun etter avsluttet treningsøkt. Røyker ikke, men snuser, pluss at jeg har vært utsatt for passiv røyking hele livet. Mulig dette slår inn negativt? er det noe jeg kan gjøre anderledes eller må jeg bare finne meg i å få disse kvisene fortsatt? Det eneste som hjelper er resptbelagte midler du får fra lege. Gå til legen din. Det beste er om du kan få antibiotika i tablettform, men de fleste leger ønsker alltid å prøve med kremer og antibiotika i kremform. Prøv derfor å argumenter så godt du kan for tabletter.
Lulilelu Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Piller er absolutt ikke det eneste som hjelper. Jeg har slitt mye med kviser etter jeg ble voksen. Så jeg bestemte meg for å prøve den Adult anit blemish kit fra MD Formulation og jeg er HELT kvisefri for første gang på flere år. I tillegg er huden jevnere og mye penere.
Kitty_katt Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Hm..jeg har problemer med kviser siden jeg var 11, og er nå snart 22 år... Er blitt litt bedre med tiden, har ikke acne lenger men sliter fortsatt med mye kviser og sorte hudormer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå