kaprifolen Skrevet 16. mai 2011 #21 Skrevet 16. mai 2011 Tynnskåret andebryst på godt brød! Waldorfsalat eller annet du liker i den kategorien, bær, frukt, melbatoast med oster, reker osv.
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2011 #22 Skrevet 16. mai 2011 Champagne og kokosyoghurt??? Det høres helt himmelsk ut i mine ører. Men jeg er mer fan av søte ting til champagne da... 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #23 Skrevet 16. mai 2011 Kokosyoughurt. Jeg har fått skikkelig dilla, den er bare kjempegod. Men jeg vet det er mange som ikke liker kokos, så... Vaniljeyoughurt passer kjempefint til frukt. Jeg elsker kokosyoughurt! Men får man kjøpt det alene da? Eller må man kjøpe hele den sommeryoughurt pakken til Tine? Champagne og kokosyoghurt??? Nei, fruktsalat og kokosyoughurt ts
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2011 #24 Skrevet 16. mai 2011 Jeg elsker kokosyoughurt! Men får man kjøpt det alene da? Eller må man kjøpe hele den sommeryoughurt pakken til Tine? Nei, fruktsalat og kokosyoughurt ts De har fått dem i firepakninger nå! Men så har yoplait også fått en firepakning, med fiber og 0% tilsatt sukker. Da velger jeg heller den, for de smaker helt likt synes jeg. Nammenammenam.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #25 Skrevet 16. mai 2011 Havregrøt! Jeg kunne godt tenke meg å drikke champagne til havregrøten min en gang i året, bare sånn for moro skyld. 1
Brunhilde Skrevet 16. mai 2011 #26 Skrevet 16. mai 2011 Jeg kunne tenkt meg nystekte croissanter, rørte jordbær og oppkuttet frukt som en del av champagnefrokost. (Eventeult en halv hummer, men det koster jo litt...) 1
Sunchild Skrevet 16. mai 2011 #27 Skrevet 16. mai 2011 Og jeg ville lagd noen skikkelig gode ostesmørbrød til, med masse ost og stekt i godt smør...
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #31 Skrevet 17. mai 2011 Ferske rundstykker, eggerøre, noen utvalgte oster, champagne, ferskpresset appelsinjuice, kaffe, rikelig med tomat, paprika, agurk og salatblader. Jordbær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå