likning Skrevet 16. mai 2011 #1 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei! Jeg skal lage skagenrøre til 17. mai frokost i morgen, og har aldri laget det før. Har googlet etter oppskrifter, men synes det er så stor variasjon i mengden "vått" ifht. reker/kreps.. Er det noen her som har en god oppskrift? Og kan dette lages kvelden i forveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 16. mai 2011 #2 Del Skrevet 16. mai 2011 http://www.recept.nu/1.119519/per_morberg/fisk_skaldjur/skagenrora Denne her pleier vi å lage, skikkelig god Har alltid laget den samme dag som den skal spises, så vet ikke hvordan det blir om man lager den kvelden før. Men det tar jo ikke lange tiden å lage den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likning Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mai 2011 Nei, jeg klarer vel kanskje det samme morgen Tusen takk, det hørtes veldig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 16. mai 2011 #4 Del Skrevet 16. mai 2011 Vil forresten tro at den burde holde seg i kjøleskapet når jeg tenker meg om...lurer på om ikke svigermor pleier å ha den i en liten burk med lokk så det blir tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå