Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ei jente på 20 år som har hatt mørkebrunt hår de siste... 6 årene!

Nå er jeg lei - og vil ha forandring! :sur:

Jeg har lys hud og mørkegrønne øyne, orginalt har jeg super kommunegrått hår.

Har nå tenkt på å kanskje gå for en "bronde" farge.

Jeg kunne tenkt meg NOE rødt i det også, for å få litt "spill" men kanskje ikke like mye som Miley under her.. Noen tips/råd? Jeg er superlei, men lommeboka er relativt tom..

bronde.jpg

b50ad33b5635086d_Miley-Cyrus.jpg

Alle forslag tas i mot med TAKK :Hehe:

Endret av Theus
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok til frisør desverre!

Skrevet

Ja, det regner jeg nesten med. Noen bra tips til frisører i Oslo som ikke er ALT for dyre?? Hva kan det koste??

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg der desverre, er fra vestlandet så har ikke peiling på frisør i oslo. Men jeg ville tatt med bilde til en frisør og hørt, kanskje hør med flere hvordan de vil gjøre det og hva det koster :) Du må hvertfall avfarge håret, så sette i grunnfarge og så ta foliestriper i forskjellige nyanser. Det blir nok ikke billig, jeg skal gjøre noe lignende på torsdag, bare jeg skal bli lysebrun med helt lyse striper i. Å avfargingen og sette ny farge i koster hvertfall 1000 kroner dit jeg skal, så kommer vel folie stripene i tillegg på ca 1000. Så rundt 2000 tipper jeg at det blir. Men kan se for meg at det er endel dyrere i oslo ja..

Skrevet

Åh, lykke til!! Kanskje jeg kan ta "avfarging" hjemme? Med den B4 saken jeg har funnet litt om her...

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg ville gjort det hjemme! Frisøren vil se an hvordan han/hun vil gå frem.. Det an hende at avfarging ikke kommer til å funke på deg, det kommer an på hvor mange lag med farge du har i håret, hvor mørkt det er, hvor slitt osv.. Du får nok ikke fargen ut selv med avfarging hjemme, og bruker du bleking til å avfarge håret hjemme så får du veldig sannsynlig ingen fin farge når du farger over.. Det blir fort dyrere om du prøver deg hjemme og bommer, så må du til frisør alikevel, og i tillegg blir håret ditt mye mer slitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...