AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Jeg lurer rett og slett hva folk har imot henne. Har ikke fått med meg hele diskusjonen, men har skjønt at folk på forumet er lite fan av hun. Jeg har lest bloggen hennes i ett års tid, og må si at jeg både liker den og henne..
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Folk er like delt her som alle andre plasser. Personlig liker jeg henne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Liker henne ikke sånn kjempegodt selv, men hun har en bra blogg. Hun har en tendens til å svare leserne litt sarkastisk og frekt, ettersom jeg har lagt merke til. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Ja okei. Var kanskje litt feil å si her på kg, men lurer på hva det med hun som ikke folk liker hun her. har jo hørt folk utenfor kg som har misslikt hun så sterkt som jeg ikke engang skjhønner er mulig. og som er bomesikkre på at hun bhar funnet på at x hennes slo henne osv.. så jeg lurer bare på hva hun har gjort som gjør at mennesker som ikke kjener hun missliker hun så mye.. syns det er rart. Og særlig fordi jeg syns det er mange blogger som er 100ganger mer provoserende.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Ta en titt: http://www.hildechristina.com/jeg-omtaler-bok-om-norge#comments
Gjest HLHD Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Ta en titt: http://www.hildechristina.com/jeg-omtaler-bok-om-norge#comments Hva med dette? 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Ta en titt: http://www.hildechristina.com/jeg-omtaler-bok-om-norge#comments ? Okei.. Hun har en sarkastisk tone. Er det det alle missliker så sterk ved hun?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Det er flerfoldige år siden jeg har vært borti Hilde Christina, men før i tiden så var hun helt fanatiker når det gjaldt de produktene hun likte og utrolig nedlatende og frekk mot folk som syntes Nivea var en OK hudkrem. 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er ingen fast følger av bloggen hennes, eller av henne, men det lille jeg har sett så ser det jo ut som om hun vil leserne det beste. hun får jo ikke betalt for produkt anmeldelser engang, fo rhun skrev ett innlegg om det her om dage, at hun vurderer det..
Gjest Serena Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Det er flerfoldige år siden jeg har vært borti Hilde Christina, men før i tiden så var hun helt fanatiker når det gjaldt de produktene hun likte og utrolig nedlatende og frekk mot folk som syntes Nivea var en OK hudkrem. Men Nivea er dritt... 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Lest bloggen hennes i mange år, og før syns jeg hun var ganske frekk og rett og slutt litt sur. Men det har bedret seg veldig, folk kan jo forandre seg, så nå er hun en super og blid blogger, hehe! Liker også at hun har deler livserfaring og ting som har skjedd med henne i fortida med leserne, greit å få et innblikk i personen bak bloggen. Hun er dyktig på det hun gjør og det kommer virkelig frem at hun har god kunnskap om hudpleie og sminke! 5
MilliVanilli Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Ta en titt: http://www.hildechristina.com/jeg-omtaler-bok-om-norge#comments Herregud for ei irriterende jente....... 5
Gjest Tjoms Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Herregud for ei irriterende jente....... Enig! 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Hun er dyktig, og jeg syns ikke hun er frekk med leserne sine i det hele tatt. Hun er jo bare sarkastisk, men kan forstå at ikke alle skjønner det.. Men jeg føler hun lurer leserne sine på en måte, f.eks md penslingskurene hun selger. Disse tar hun 1900 kroner for og påstår at dette koster 6000 i salong, og det er IKKE sant! Det koster ca 3000 kanskje litt mer i salong, og da renser de og damper huden skikkelig i tillegg. Du får like mange behandlinger som når du gjør det selv! Og i tillegg så selger de jo glycosyre i flere nettbutikker til rundt 40-50 dollar! Og pensling fra Md er kun glykosyre og alkohol som du bruker før du påfører syren, noe du kan få kjøpt for et par hundrelapper til sammen..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Enda en tråd om HC, virkelig! Har man ikke diskutert henne ferdig i en av de 4000 andre trådene her inne? utrolig.... 4
Gjest Serena Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Enda en tråd om HC, virkelig! Har man ikke diskutert henne ferdig i en av de 4000 andre trådene her inne? utrolig.... Kvinneguiden er jo nettopp et diskusjonforum så meningen er å diskutere. Å de fleste temaene er jo alltids aktuelle. Endret 16. mai 2011 av Serena
Sunniva81 Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Har ingen spesiell formening om henne, men synes hun virker helt grei. Satt forresten nettopp å skummet igjennom en repotasje om henne i siste cosmo...Bloggen hennes, vel, er innom en gang i blandt hvis jeg leser noe og det er noe linket til siden hennes. Endret 16. mai 2011 av Sunniva81
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 Herregud for ei irriterende jente....... Sier tullevideo deg noe?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Herregud for ei irriterende jente....... Enig! konstruktivt..
Gjest HLHD Skrevet 17. mai 2011 #20 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har absolutt ingenting imot Hilde Christina og syns det er veldig synd at hun blir korsfestet på kvinneguiden så ofte. Nå er det ikke mange her som har vært så ufine i denne tråden som man har vært i andre, men til tider får jeg direkte vondt av henne. Hun har gang på gang sagt at om folk har problemer med henne er de velkommen til å sende henne en epost - ikke legge det ut som anonymt oppgulp. Om man ikke syns hun er morsom/skjønner humoren eller ikke setter pris på den sarkastiske snerten på skrivestilen hennes - så er det igrunnen ingen som tvinger deg til å lese! Skjønner at folk tar opp om de er svindlet, uærlige bloggere osv, men å skulle slakte ei jente bare fordi man syns hun er "irriterende" er barnslig og totalt unødvendig. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå