Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Pircing i nesa :)

Anbefalte innlegg

Gjest Marita14
Skrevet

Hei

jeg er ei jente på 14 år som har veldig lyst på hull i nesa.

Men er jeg gammel nok? det er noen i klassen som har pircing i navelen, men er det faligere og ta hull i navelen enn i nesa, jeg har Ikke lyst på hul i navelen men VELDIG lyst på hull i nesa...

Er det noen aldersgrense på dette?

Noen som veit om noen som gjør dette i gjøvik omerådet?

hvor mye koster det sånn ca*???

MVH ¨

Jente som vil ha hull i nesa :) <3

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

Først vil jeg bare si IKKE gå til en frisør for piercing! Det er det mange på din alder som gjør, men da ender man fort opp med en piercing som er plassert feil eller et hull som ikke vil gro.

De fleste piercingstudioer har en aldersgrense på 16 år (og 18 på intimområder). Mulig noen har en lavere aldersgrense hvis du har med foresatte, dette gjelder ofte for øreflipp, nese og leppe.

Endret av WendyClear
Skrevet

Det er generelt 18års grense på piercing i norge. Noen piercing salonger/studio godtar 16 år hvis man er sammen med foreldre eller verge.

Prisene varierer fra studio til studio. Jeg betalte 450kr for min nesepiercing.

Alle vanlige piercinger kan være farlige hvis man ikke renser de riktig, da med tanke på infeksjon.

Du er ganske ung, så det spørs om en proffesjonell piercer vil sette piercingen på deg.

Men hvis du får lov hos foreldrene dine så må du nesten bare ta dem med deg til et studio å spørre.

Gjest Marita14
Skrevet

Først vil jeg bare si IKKE gå til en frisør for piercing! Det er det mange på din alder som gjør, men da ender man fort opp med en piercing som er plassert feil eller et hull som ikke vil gro.

De fleste piercingstudioer har en aldersgrense på 16 år (og 18 på intimområder). Mulig noen har en lavere aldersgrense hvis du har med foresatte, dette gjelder ofte for øreflipp, nese og leppe.

Takk for det :)

Gjest Marita14
Skrevet

Det er generelt 18års grense på piercing i norge. Noen piercing salonger/studio godtar 16 år hvis man er sammen med foreldre eller verge.

Prisene varierer fra studio til studio. Jeg betalte 450kr for min nesepiercing.

Alle vanlige piercinger kan være farlige hvis man ikke renser de riktig, da med tanke på infeksjon.

Du er ganske ung, så det spørs om en proffesjonell piercer vil sette piercingen på deg.

Men hvis du får lov hos foreldrene dine så må du nesten bare ta dem med deg til et studio å spørre.

Tusen takk, jeg klarer jo og vente til jeg er 16 år og kanskje jeg er litt mere 'moden' da :)

MEn takk for tipsene og alt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...