Gå til innhold

Klissete i dusjen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Gjorde en ny oppdagelse i dag tidlig da jeg dusjet sammen med min nyervervede kjæreste. Det ble en del kos etter hvert, og jeg begynte å ru*ke ham. Etter ei stund sprutet han en skikkelig ladning utover magen og lårene mine. Sæd og vann passer absolutt ikke sammen. Makan til seigt kliss har jeg aldri opplevd. Fikk litt av en jobb med å reingjøre meg og deretter dusjkabinettet. Dette kommer jeg aldri mer til å prøve - i dusjen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ikke noe med sperm og VARMT vann, da? Sperm er fult av proteiner som koagulerer. Det er en grunn til at ballene henger utenfor og blir luftavkjølt.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt av en jobb med å reingjøre meg og deretter dusjkabinettet.

Jøssenavn, det må ha vært en skikkelig dose. :o :ler: Fram med Jif-baderom og rengjøringskluten liksom. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ante jeg ikke! :o

Man lærer stadig noe nytt på kg..

Tror aldri jeg har studert oss heller etter dusjkos. Bare vasket meg som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt at det er bra for huden. Av min kjæreste da. Alltid trodd at han har sagt det som unnskyldning for grise det på meg. Bruk såpe så går det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt av flere mannlige venner at gutter runker i dusjen er en myte vi jenter liker(?) å tro på. Nettopp av den grunn... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha - husker ett eller annet jeg så på TV hvor en eller annen hadde det tatt det i håret by mistake, trodde det var hårgele..... hehehe verdens stiveste pannelugg... Søren at jeg ikke husker hvor, når og hvem det handlet om.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Snowflake

Sæd er absolutt ikke noe å få i vått hår! Var litt "uheldig" med hvor han sprutet en gang jeg sugde ham i regnværet. På bussen hjem om kvelden oppdaget jeg svære kladder som han og dinglet :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har hørt av flere mannlige venner at gutter runker i dusjen er en myte vi jenter liker(?) å tro på. Nettopp av den grunn... :D

Stemmer nok det ja...Kunne ikke falle meg inn å leke med den i dusjen. Heller før vannet kommer på ja, og så en real dose velduftende showergel til å vaske hele greia med, det er godt nokk.

G25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke noe som funker så bra på solbrenthet som en god dose sperm. Og hvis du har blitt så solbrent så er det også deilig å dusje det av seg litt senere i kaldt vann.

Ganske opphissende også å se mannen jobbe litt for å redde sin kvinne i nød etter en deilig dag på stranden.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...