Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #1 Del Skrevet 8. november 2003 Gjorde en ny oppdagelse i dag tidlig da jeg dusjet sammen med min nyervervede kjæreste. Det ble en del kos etter hvert, og jeg begynte å ru*ke ham. Etter ei stund sprutet han en skikkelig ladning utover magen og lårene mine. Sæd og vann passer absolutt ikke sammen. Makan til seigt kliss har jeg aldri opplevd. Fikk litt av en jobb med å reingjøre meg og deretter dusjkabinettet. Dette kommer jeg aldri mer til å prøve - i dusjen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #2 Del Skrevet 8. november 2003 Helt riktig. Hvilket er en av grunnene til at jeg ikke liker å få det i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 8. november 2003 #3 Del Skrevet 8. november 2003 Det har ikke noe med sperm og VARMT vann, da? Sperm er fult av proteiner som koagulerer. Det er en grunn til at ballene henger utenfor og blir luftavkjølt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 8. november 2003 #4 Del Skrevet 8. november 2003 :o Vet du, dette har jeg aldri opplevd. Hva med å prøve litt såpe?? Ikke i munnen altså, men på maven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #5 Del Skrevet 8. november 2003 Joda, går av med såpe. Men sperm er veldig trådt i vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. november 2003 #6 Del Skrevet 8. november 2003 Fikk litt av en jobb med å reingjøre meg og deretter dusjkabinettet. Jøssenavn, det må ha vært en skikkelig dose. :o Fram med Jif-baderom og rengjøringskluten liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaster Skrevet 8. november 2003 #7 Del Skrevet 8. november 2003 Det har ikke noe med sperm og VARMT vann, da? Stemmer. Og det sies at det er noe dritt å få i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 8. november 2003 #8 Del Skrevet 8. november 2003 Sperm + varmt vann = dårlig ide Sperm + kaldt vann = funker fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 8. november 2003 #9 Del Skrevet 8. november 2003 *knips* Som med EGG!! Mye enklere å skylle av eggehvitegørr med kaldt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #10 Del Skrevet 8. november 2003 Men det er så veldig lite behagelig å dusje i kaldt vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaster Skrevet 8. november 2003 #11 Del Skrevet 8. november 2003 Å løpe rundt med gammel sperm er heller ikke å anbefale. Best å unngå å leke i dusjen da ja :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 8. november 2003 #12 Del Skrevet 8. november 2003 Gammelsperm skal visst være bra for huden, har jeg hørt. Oppstrammende og næringsrikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 8. november 2003 #13 Del Skrevet 8. november 2003 Dette ante jeg ikke! :o Man lærer stadig noe nytt på kg.. Tror aldri jeg har studert oss heller etter dusjkos. Bare vasket meg som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 8. november 2003 #14 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har også hørt at det er bra for huden. Av min kjæreste da. Alltid trodd at han har sagt det som unnskyldning for grise det på meg. Bruk såpe så går det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 8. november 2003 #15 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har hørt av flere mannlige venner at gutter runker i dusjen er en myte vi jenter liker(?) å tro på. Nettopp av den grunn... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2003 #16 Del Skrevet 10. november 2003 Hahahaha - husker ett eller annet jeg så på TV hvor en eller annen hadde det tatt det i håret by mistake, trodde det var hårgele..... hehehe verdens stiveste pannelugg... Søren at jeg ikke husker hvor, når og hvem det handlet om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 10. november 2003 #17 Del Skrevet 10. november 2003 Filmen Alle elsker Mary, men Ben Stiller og Cameron Diaz. Veldig morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snowflake Skrevet 10. november 2003 #18 Del Skrevet 10. november 2003 Sæd er absolutt ikke noe å få i vått hår! Var litt "uheldig" med hvor han sprutet en gang jeg sugde ham i regnværet. På bussen hjem om kvelden oppdaget jeg svære kladder som han og dinglet :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #19 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har hørt av flere mannlige venner at gutter runker i dusjen er en myte vi jenter liker(?) å tro på. Nettopp av den grunn... :D Stemmer nok det ja...Kunne ikke falle meg inn å leke med den i dusjen. Heller før vannet kommer på ja, og så en real dose velduftende showergel til å vaske hele greia med, det er godt nokk. G25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #20 Del Skrevet 11. november 2003 Ikke noe som funker så bra på solbrenthet som en god dose sperm. Og hvis du har blitt så solbrent så er det også deilig å dusje det av seg litt senere i kaldt vann. Ganske opphissende også å se mannen jobbe litt for å redde sin kvinne i nød etter en deilig dag på stranden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå