Gå til innhold

hva skal mannen deres ha på seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er kjolen min endelig i boks! Så nå gjelder det mannen min.. Har bestilt nydelige sølvbrokade vester med 'skjerf' til han og sønnen vår som skal være brudesvenn. Sønnen vår på 3 år skal ha svart dress. Mannen min har svart dress med svake tynne striper, som han ellers bruker på festlige dager. Er litt i tvil om han kan bruke denne på bryllupsdagen..? Syns det er dumt å kjøpe helt ny, men kanskje kan han leige svart dress eller sjakett? Hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min kjøpte seg ny dress, skjorte og sko, men en dress som han kunne bruke til alskens anledninger - kanskje bortsett fra begravelse fordi den er brun og ikke veldig mørk. Synes egentlig det var et veldig lurt kjøp for da fikk han en dress som virkelig satt som støpt og som han trives godt i og som han bruker hver gang dress er påkrevd. (Og så synes jeg vanlig dress er mye finere enn sjakett o.l.)

Skrevet

Min samboer leier dress, dvs han har valgt sjakett. Blir sølvvest til denne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Min kommende mann skal ha en dress fra Archetipo, helt samme som på bildet, bare at vi valgte en annen vest som passer til kjolen min som har gyllen champagnefarge.

Dressjakken minner litt om en bunadsjakke og er råstilig. Bildene er ikke rettferdige mot dressen.

Den kostet myyye penger, men så kan han bruke den på 17. mai og andre store anledninger.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28404056

Skrevet

Min skal leie kjole og hvitt. Synes det er veldig moro at han pynter seg litt mer enn en dress som han bruker også bruker i jula, bursdager og 17 mai jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...