Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig tørr hodebunn, og mye flass. Føler jeg har prøvd det meste av flassshampoer fra apoteket.. Noen som har noen råd?

Jeg bruker ordentlige frisør produkter i hået, og lite av styling produkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Jeg slet veldig med dette som liten. Jeg brukte shampoo fra Forever Living Products' som er en produsent av Alovera produkter. Alovera skal være pleiende for tørr hud.

Men noe jeg vet min mor bruker for hennes problemer er Body Shop produktene. Det er verd å prøve. Du kan bestille disse på nett elelr kjøpe dem i butikkene dems. Å de er ikke så altfor dyre heller.

Skrevet

Jeg sverger til Green People Rosemary Shampoo. Den er rett og slett dritgod, og det eneste som hjelper mot min psoriasis og tørre hodebunn. :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg sjkekke op disse produktene. Takk begge to!

Skrevet

Hei!

Jeg kan anbefale deg å sjekke ut produktene til dødehavsprodukter.no, tror dette er en ren nettbutikk, jeg traff de på stand på alternativmessen i Bergen, kjøpte deres flass shampo, se lenke:

dødehavsprodukter

Jeg er storfornøyd med resultatene jeg har fått derfra, dessverre er det jo forskjellig hvilke produkt som virker på forskjellige personer, så til syvende og sist gjelder det vel å finne noe som fungerer for seg:)

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg sverger til Green People Rosemary Shampoo. Den er rett og slett dritgod, og det eneste som hjelper mot min psoriasis og tørre hodebunn. :hjerte:

Bestilt og betalt! Blir spennende å se om det hjelper på kjæresten... :)

AnonymBruker
Skrevet

google seboreisk eksem og sjekke om symptomene ligner på dine.

Fungoral fra apoteket er bra å sjekke ut uansett om du har flass eller seboreisk.

Ellers kan det være greit å prøve produkter uten sls og parfyme.

Gjest Heloise
Skrevet

Har testet Rosemary Shampoo og Conditioner på kjæresten en gang så langt! Han har fremdeles tørr hud, men håret hans ble mye "finere" med de. Vi får se om det forandrer seg etter flere "omgamger" :)

Skrevet

Jeg tåler ikke rosemary-sjampoen :( Får enda verre hodebunn av den, selv om det ikke burde være mulig. Noen som har tips til andre sjampoer uten SLS som kanskje er litt mildere? Regner med det må være rosmarinen jeg reagerer på :vetikke:

Foreløpig bruker jeg faktisk Head & Shoulders for sensitiv hodebunn, og det fungerer tålig bra, men ikke perfekt. Den inneholder jo massevis av SLS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...