AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Har prøvd mange ganger, men får bare ikke til å ri (sitte oppå) Stakkars kjæresten min, som er dødsgod i senga, må alltid være oppå eller doggy. Jeg gjør ganske mye når han er oppå, og vet han liker det, men klarer ikke selv å ri. Vil gjerne gjøre det for han så han kan ligge der og nyte det og jeg kan få trimmet meg skikkelig Noen tips? Skal man sitte rett opp og ned? Jeg prøver å liksom bruke bena til å bevege meg frem og tilbake, men det gir lisom NULL effekt.
Næjøss Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Øv på dette: Sett deg oppå han. Sitt rett opp og ned som om du skulle sitte på en hest. Prøv så å len overkroppen litt framover. Bruk lårmusklene for å heve rumpa opp og ned i en slags framover bakover bevegelse. Bruk hoftene aktivt i rullende bevegelser. Det gjelder bare å finne rytmen. Men du, det er ingen fasitsvar på hvordan man skal ri. Fordi det er individuelt hva han og du synes er godt. Så du burde bare prøve litt forskjellig. Du kan også prøve dette når han sitter i en sofa eller stol. Husk å prøve å variere mellom å bruke hoftene i en rullende bevegelse, og bruk musklene i lårene.
Gjest Katten. Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Jeg foretrekker faktisk fram og tilbake-bevegelsen (du sitter rett opp og ned, og skyter hoftene dine fram og tilbake) kontra den opp og ned-bevegelsen. Spør typen hva han liker, så øver du deg på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå