Stinemor Skrevet 11. mai 2002 #1 Skrevet 11. mai 2002 Jeg har nå bestilt meg brudekjole fra USA, også er det en ting jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med. Om jeg får noen som blir i USA til å ta med seg kjolen min hit til Norge for meg, må jeg betale tollen uansett?!? Kanskje et dumt spørsmål, men det man ikke vet må man spørre om! Takker for svar! 12
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #2 Skrevet 11. mai 2002 Om noen tar den med seg fra usa? Det spørs hva den koster? Du kan ha med deg varer for 5000 uten å fortolle. (vet ikke om den sum er forhøyet nå) Om du bestiller fra utlandet og får på post, om det så er plater for kr.300 fra Sverige, Over 300. Toll.
Vesla Skrevet 11. mai 2002 #3 Skrevet 11. mai 2002 Jeg bor i USA, har kjopt kjolen min her og skal ta den med hjem til Norge om 4 uker. Jeg har ingen planer om aa fortolle den, selv om den koster over 5000 kroner. Jeg har reist frem og tilbake Norge-USA i 7 aar og aldri fortollet noe. (Bare ta av prislapper ol. saa kan du alltids si at den ikke er ny, eller var kjopt for 1000 kr. visst du blir stoppa i tollen). Skulle ikke vaere noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå