lillekamille Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 hei, jeg sliter med litt for mange kilo på kroppen, og lurer derfor på om det er noen av dere som har gått på en pulverdiett for å bli slankere? jeg møtte ei venninne i helgen, hun hadde gått ned 7 kilo på 7-8? uker. noe som imponerte meg, jeg glemte å spørre hva denne kuren hete, så skal høre med henne ettehvert. så har dere noen erfaring, vil jeg sette stor pris på om du dele dem med meg/oss. takk for alle svar!
kontorstol Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Dropp pulver og spis sunn, vanlig mat i tillegg til trening så skal du se at du går ned i vekt på en sunn måte. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Cambridgekuren smaker best. Kjøpes i alle helsekostforretniner
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Jeg gikk ned 7 kg på 3 mnd med Noka. Da spiste jeg 1-2 vanlige måltider hver dag, og drakk 2-3 shakes (hovedsaklig frokost og middag). Fordelen for meg var at jeg mistet alt sukkersug mens jeg holdt på med kuren og det hjalp meg holde meg unna utskeielser. I tillegg ble magemålet mitt mindre, og jeg spiste mindre måltider etterhvert. Før jeg begynte med Noka spiste jeg ikke frokost, og middagene ble altfor store. De siste tre ukene spiste jeg bare 1 eller ingen vanlige måltider om dagen for å få litt fortgang i nedgangen. Jeg ble gravid like etter jeg sluttet, men holdt i det minste vekta de 2 mnd jeg ikke brukte Noka. Jeg kjenner flere som har lagt om kostholdet og har holdt seg slanke selv om de har sluttet med Noka. For mange er det motivasjonen til å gå ned i vekt som gjør det vanskelig å slanke seg, men med shakedietter går man fort ned og motivasjonen til å leve sunnere øker. Jeg har ikke tro på at "spis sundt og beveg deg mer" nødvendigvis er riktig metode for alle. Noen trenger raske resultater for å klare å fortsette. Om man går på en hurtigkur noen få måneder, og skjerper inn livsstilen etterpå ser jeg ikke noe galt i å gå på pulverkur for å komme igang, men det er viktig å vite at det er livsstilen som må endres for et varig resultat.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Jeg må legge til at jeg har prøvd alle mulige "sunne" slankemetoder og sneglet meg ned i vekt. Jeg tror jeg brukte 4 mnd på å miste tilsvarende med kg da jeg levde på 1500 sunne kalorier om dagen og trente 3-4 ganger i uka. Det er ikke rart man mister motivasjonen når man aldri ser endringer. Og ja, jeg vet at jeg spiste riktig og trente riktig. Alt ble veid og notert ned, i tillegg til at jeg fikk hjelp til å se at jeg trente riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå