Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Hvorfor i all verden har ikke dette forumet skravletråder? Et alternativ når alle trådene på forsiden ser kjipe ut, men man allikevel har lyst til å skrive noe, fordi man egentlig burde ha gjort noe helt annet! (les: lese til eksamen eller annet svineri). Eventuelt for de som bare har lyst til å skravle om løst og fast. Uansett, hello KG! Hva gjøre dere slabbedasker oppe på denne ukristelige tiden av døgnet? Personlig har jeg gått over i sommerferiemodus med påfølgende ubrukelige døgnrytme. Fint og flott, bortsett fra at jeg har eksamen på fredag. 1
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Har faktisk tenkt på det samme! Jeg har bare en litt dårlig døgnrytme siden jeg brukte hele natta igår på å se på mauryvideoer på nettet... Dumt, men jeg ville gjort det igjen! Toppet seg med en bestemor som var sammen med barnebarnet sitt.. Topper all verdens KG-overskrifter!
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Får ikke sove fordi jeg var på fest til 05.00 igår og sov self for lenge idag. Moro da. Hater at jeg skal opp 0640 og gå på jobb og vurderer å døgne.
Genesis Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 eksamen om 2 dager! burde lest, er absolutt ikke helt forberedt, men det er så tungt å åpne boka! HJELP
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 innser nå at jeg virkelig håper jeg blir student til høsten så jeg kan fortsette min hårreisende døgnrytme..:D
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Hva gjøre dere slabbedasker oppe på denne ukristelige tiden av døgnet? Er ikke kristen, så da er jeg våken når jeg vil! 2
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er ikke kristen jeg heller og jeg HATER a-mennesker. Irriterer meg om dagen over at ingen av de brukte møblene jeg har lagt ut på finn blir solgt. Må jo få solgt de før jeg kjøper nytt.
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Faen, nå begynte jeg på Maury-videoene igjen...crap!
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Faen, nå begynte jeg på Maury-videoene igjen...crap! Jermaine, you are... NOT the father of rosemary's baby! Jeg sliter med the people's court og family feud atm.
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Jermaine, you are... NOT the father of rosemary's baby! Jeg sliter med the people's court og family feud atm. Den beste er hun med elleve menn inne til dna-tester og INGEN av dem var riktig..hahaha
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Den beste er hun med elleve menn inne til dna-tester og INGEN av dem var riktig..hahaha Orgie...? Den har jeg ikke fått med meg! Link?
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Orgie...? Den har jeg ikke fått med meg! Link? Det her er den ellevte testen..hehe Reaksjonen hennes på alle er priceless! 1
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Vanligvis synes jeg ordet tøs er slemt, men i dette tilfellet passer det nok.
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Vanligvis synes jeg ordet tøs er slemt, men i dette tilfellet passer det nok. Tror hun er selve definisjonen..så en update av henne og, hun har enda ikke funnet ut hvem faren er! haha
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Nå vet jeg nesten ikke om jeg skal le av situasjonen eller gråte på vegne av ungen Folk altså.
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 eksamen om 2 dager! burde lest, er absolutt ikke helt forberedt, men det er så tungt å åpne boka! HJELP Tung bok syndromet skal man ikke tulle med! Jeg sliter med det samme! Jeg har klart å finne frem boka og har tilbragt en del timer å titte på den og tenke at jeg kanskje burde åpne den, men neida.. Dessuten er boka ganske tjukk og kapitlene lange og da blir det enda verre. BAH! Si ifra om du får hjelp, jeg kan trenge det selv.
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 innser nå at jeg virkelig håper jeg blir student til høsten så jeg kan fortsette min hårreisende døgnrytme..:D Isåfall er du i godt selskap. Bedriten døgnrytme er en obligatorisk del av studentlivet. Funker fint, helt til man blir slått i hodet med tidlige forelesninger og sånn..
FrøkenJosefine Skrevet 16. mai 2011 #19 Skrevet 16. mai 2011 Maury.. hvis du tenker deg Jerry Springer, Ricky Lake og Dr. Phil gone mad... Amerikansk talkshow som egentlig bare handler om tragiske ting, men er lagt opp på en sånn måte at det ikke kan noe for at det et underholdende..hehe Straffa seg i dag som jeg trodde! hehe ¨
Gjest Vampen Skrevet 16. mai 2011 #20 Skrevet 16. mai 2011 Maury.. hvis du tenker deg Jerry Springer, Ricky Lake og Dr. Phil gone mad... Amerikansk talkshow som egentlig bare handler om tragiske ting, men er lagt opp på en sånn måte at det ikke kan noe for at det et underholdende..hehe Straffa seg i dag som jeg trodde! hehe ¨ Gid av meg, hvordan i all verden har dette gått meg hus forbi? Det høres jo helt fantastisk ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå