Irka Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Det går med stormskritt mot jul nå. Derfor synes jeg at vi bør få oss en egen julestjerne å dele ut til de lystige brukere her inne på Snikk-snakk. Da vil jeg starte med å la den første julestjernen gå til Madam Felle. Hun satt ny nordeuropeisk rekord i avatar bytte i går. Hipp hipp hurra for Madammen! :pippi:
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 Takk takk, blir helt forlegen her jeg sitter :oops: Det er en fantastisk følelse å få den ære av å få den første julestjernen Tusen takk PST er ikke helt ferdig med avartarbytte, men håper jeg blir det i løpet av dagen
Irka Skrevet 8. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2003 Etter Fellas innsats på avatarfronten i dag, ser det ut som hun legger opp til en ny verdensrekord. Med påfølgende ny julestjerne i morgen. Hun satser på å fylle huset sitt med vakkre Snikk-snakk julestjerner innen julaften.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #7 Skrevet 8. november 2003 er ikke alltid like lett å finne seg selv
Irka Skrevet 8. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2003 Det er jeg enig med deg i, men er nå en tennisball riktig deg da? Hadde forestillt meg at du var litt mere... spiss i kantene.
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. november 2003 #9 Skrevet 8. november 2003 Tror hun har funnet seg selv nå ! Hår frisyren og nesen er jo temmelig lik henne da ??
Gjest Madam Felle Skrevet 8. november 2003 #10 Skrevet 8. november 2003 Tror hun har funnet seg selv nå ! Hår frisyren og nesen er jo temmelig lik henne da ?? Hva om jeg har det da?
Irka Skrevet 8. november 2003 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2003 Du kan nå stelle deg litt da Fella. Jeg blir rent skremt her jeg sitter! :o
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #12 Skrevet 9. november 2003 Bedre sånn Irka? Siden jeg fikk en julestjerne i går velger jeg å gi en til en jeg synes fortjener det, og det er Barbie. Hun har vært igjennom en tøff tid, og en liten oppmuntring kan være på sin plass Vil samtidig ønske henne lykke til med kattepusen/e
Irka Skrevet 9. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 9. november 2003 Jeg vil gi en julestjerne til Linemor. Hun var så sur og sinna i går og det virker ikke som om hun er særlig blidere i dag. Kansje en julestjerne vil få deg i godt humør igjen Linemor.
Ugla Skrevet 9. november 2003 #14 Skrevet 9. november 2003 En "dæch" lynlim... Og så "klæch"... *Plasserer en julestjerne på Kveldsvisitt's dissende mage* Trim iveg, tjukken...
Gjest Madam Felle Skrevet 9. november 2003 #15 Skrevet 9. november 2003 En "dæch" lynlim... Og så "klæch"... *Plasserer en julestjerne på Kveldsvisitt's dissende mage* Trim iveg, tjukken...
Gjest Madam Felle Skrevet 10. november 2003 #17 Skrevet 10. november 2003 Deler ut en julestjerne til bippen, bare fordi hun er bippen
Irka Skrevet 11. november 2003 Forfatter #18 Skrevet 11. november 2003 Vil gi en julestjerne til Indianlady fordi hun har tatt tilbake det gammle gode nicket sitt. Flott Indian lady! Det er slik vi vil ha deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå