AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg tenkte å kjøpe et par bøker jeg kan ha med meg på stranden i utlandet i sommer, men aner ikke hvilke. Jeg er veldig glad i fakta-bøker og bøker hvor man lærer litt underveis. Tips?
Mononoke Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 En kort historie om nesten alt? Den hemmelige kokken som nevnt over er også veldig bra!
finkel Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 The Darwin Awards! Hysterisk morsomt... Det er jo fakta, siden historiene er sanne...
finkel Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Ellers så er faktisk mattemagi en bok jeg synes er gøy, men nå liker jeg å pønske på matematikk, da.
Mezzo Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Et eller anna chic lit. Bag of fun-serien e kjempefin strandlektyre. Marian Keyes... Når eg ligge på stranda lika eg å lese den type ting; enkle ting med litt luv & romance <3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Chic lit er kjekt strandlektyre Hva med serien til Merice Briffa? Mine drømmer (bok 1), Urolige tider (bok 2) og Elvens datter (bok 3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå