AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har en gutt som akkurat ble 2, og når han blir sur, så slår han seg selv. Dette er noe han har begynt med de siste dagene, men jeg syns det er skikkelig skummelt, for han klasker skikkelig hardt! Også ser han på meg og hyler, som om han ikke har skjønt at han har slått seg selv, men nesten som at han tror jeg har gjort det.. Sier til ham at han ikke må slå seg selv, han får bare vondt, men da blir han bare enda hissigere. Han slår ikke noen andre, hverken i familien eller venner. Er dette normalt? Er det bare en "fase"?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 ja, hans måte å reagere på å se din reaksjon. han forstår ikke helt at det bare går utover han enda.. bare ta bort hendene hans fysisk, rolig, prøv å gi han en klem ell.l ihvertfall ikke bli sint! lykke til!! trass...
FrøkenJosefine Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Ja det er vanlig.. Og mere påfunn vil det bli.. Signerer den over her.. ta hendene hans rolig vekk og ikke si noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå