Miracl3 Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Tror dere det går å brette brudekjolen to ganger å frakte den i koffert ? Noen som har andre tips til hvordan jeg kan frakte den ? Skal med toget til Oslo på mandag for å tilpasse kjolen og syntes ikke det er så godt å frakte den i kjoleposen .
@shygirl@ Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Vi hadde en passelig stor koffert av hardplast og måtte kun brette kjolen en gang. Vet ikke hvor stor kjole du har....?
@shygirl@ Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Kjolen var forresten i både plast og kjolepose i tillegg.
Gjest Miracl3 ikke logget Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 Ok det er en sånn koffert jeg har også. Slepet kan tas av på kjolen så den er ikke så lang uten slepet. Hvor langt fraktet du din Shygirl ?
@shygirl@ Skrevet 8. november 2003 #5 Skrevet 8. november 2003 Vi fraktet den med fly fra Oslo til Nordnorge... Det gikk kjempefint... Pakket den ned like før vi dro, så den lå i kofferten i ca. 8 timer.. Like slett og fin nå... Kjolen er forresten denne....
14062003 Skrevet 8. november 2003 #6 Skrevet 8. november 2003 Jeg hadde kjoleposen hengende over armen fra NY til Oslo (og nei, det var ikke direktefly - og ja, det var veldig varmt i USA midt på sommeren). Det gikk kjempegreit! Alle var sååå hyggelige og behjelpelige. Det eneste var at jeg ble svett på armen i 40 grader med 90% luftfuktighet (NY i juli). PS: På min kjolepose sto det i ganske tydelig tekst "wedding gown" :D
Gjest Tex Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 Ja det er sikkert! Jeg bekymrer meg litt fordi det huset jeg skal sove i er fullt av katter vanligvis, så jeg er redd for at kjolen min skal være full av hår... Kan ikke akkurat kle på meg ute på gårdsplassen heller.....
frosken Skrevet 9. november 2003 #9 Skrevet 9. november 2003 Jeg fraktet min kjole fra Frankrike. La den i kjoleposen, brettet den i to og la den så i en stiv koffert. Ingen problem. Tror egentlig disse kjolene tåler langt mer enn hva vi kommende bruder tror. De fleste brudesalonger stapper kjolene i vaskemaskinen når de er skitne (hvis ikke stoffet er veldig skjørt).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå