AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Hvor mange kalorier er det vanlig å få i seg på en dag når man går på lavkarbo? Sikkert litt individuelt, men jeg er uansett nysgjerrig på svaret =)
FrøkenJosefine Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Teller aldri kalorier.. men spiser jo veldig sunt da (går ikke på høyfett) så blir vel 1300-1500 kalorier om dagen tenker jeg..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 TS her Oi! Det var ikke mye. Trodde man fikk i seg mye mer når man gikk på lavkarbo, men om man får i seg så lite er det jo ikke så rart at man går ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Man skal ikke telle kalorier på lavkarbo. Tell karbohydrater, og spis med god samvittighet.
FrøkenJosefine Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Jeg skal jo gå ned i vekt da.. Er ikke sikkert dette stemmer heller, men bare et ca-anslag fra min side..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Altså noen tror og mener man kan pakke i seg alt man kommer over av mat. Noen på lavkarbo gjør vel kanskje det og, men det tror jeg gjelder fåtallet. De fleste jeg kjenner til ligger på normalt rundt 2000kcal om dagen. Poenget er at fett og til dels proteiner metter så mye at man er lengre mett/trenger mindre volum mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå