Gjest uerfaren Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Hei. Jeg har aldri utført en blowjob før, men vurderer, tror typen har lyst til at jeg skal gjøre det, og det gjør meg ingen ting å prøve i det minste. Men lurer på om det er vanlig å gjøre det med eller uten kondom? Vi bruker alltid kondom ellers, selv om jeg går på p-piller. Og så lurer jeg på hvor lenge det er vanlig å holde på? Til han kommer? Eller bare bruke det til vorspiel?
Sannale Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Uten kondom så klart!!! Blowjob kan vel ikke gjøres med kondom?
Moscato Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Hvis dere bruker kondom fordi det finnes en sjanse for at en av dere har en kjønnssykdom, så må dere også bruke det under munnsex (og dere må få sjekket dere). Hvis dere bruker kondom kun som prevensjon, så er det bare å la være å bruke det ved munnsex (du kan jo ikke bli gravid via munnen). Personlig synes jeg kondom ved suging er en skikkelig uting, så for min del gjøres det kun uten. Man holder på så lenge man vil, og det beste rådet her er at dere føler dere fram og kommuniserer med hverandre. Man kan ta det så gradvis som man vil, og det viktigste er at begge hele tiden er komfortable med situasjonen. Vi bruker det både som kos i seg selv, og som forspill. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 Det vanlige er helt klart uten kondom. Det vanlige er å holde på enten til han får utløsning, eller i kortere tid dersom oppvarming til samleie. Spørs hva dere ønsker å få ut av det.
trudelu Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Jeg gjør det med fordi jeg synes det er litt ekkelt
Lissandra Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Herregud, stakkars menn som har damer som synes kjønnsorganene deres er ekle. Hvis jeg hadde vært ham så ville jeg gjort det slutt straks. 4
Ziegel Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Herregud, stakkars menn som har damer som synes kjønnsorganene deres er ekle. Hvis jeg hadde vært ham så ville jeg gjort det slutt straks. Amen.
Næjøss Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Hvor lenge dere holder på kommer ann på hvor lenge du har lyst å holde på. Enten en kjapp en til oppvarming og "oppteninng", eller for å gi han nytelse til han kommer. Jeg bruker å tease med blowjob. At jeg roer ned før han kommer, på den måten vil han bare ha mer og mer. OG ender det hele med at han enten får komme under blowjoben, eller så ender det i at vi puler. Sålenge han har vakset seg nedentil så er det ingenting ekkelt. Med mindre det er spruten du bekymrer deg for. Bare som forslag, så kan dere prøve en 69, det er helt fantastisk måte å gi og få oralsex :D
Lissandra Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Eller bare bruke det til vorspiel? Blåsejobber på vorspiel kan anbefales, helst under bordet, og helst sammen med vodka lime. (PS blowjob høres bare teit ut på norsk - finnes det ikke noen gode norske ord?) 1
Gjest irritert Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Herregud, stakkars menn som har damer som synes kjønnsorganene deres er ekle. Hvis jeg hadde vært ham så ville jeg gjort det slutt straks. Ville du sagt det samme til damer som har kjærester som ikke liker å slikke fitte? Synes du er ganske kvalm som sier sånne ting. Det er kjærligheten som er viktigst. Noen liker å gi oralsex, andre ikke. Grow up!
Gjest Heloise Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Jeg synes det er ekkelt å ta kondomer i munnen 1
Lunivere Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Kondomer er helt jævlig å putte i kjeften, ødelegger hele blowjoben. Anbefales ikke.
Gjest caramiacaramella Skrevet 17. mai 2011 #14 Skrevet 17. mai 2011 Mtp kjønnssykdommer har jeg ikke særlig lyst til å suge en jeg ikke kjenner så altfor godt uten kondom. Men hvis jeg kjenner fyren godt og vet/føler meg sikker på at han ikke har noen kjønnssykdom, så kjører vi jo på uten kondom, det er jo absolutt best!
FantasDick Skrevet 17. mai 2011 #15 Skrevet 17. mai 2011 Jeg suger uten kondom. Er jeg redd for sykdommer har jeg heller ikke sex med fyren, og jeg suger kun når jeg er veldig fortrolig med partneren. Jeg pleier å bruke munnen til å sette på kondomet på partneren, da. Det er ekkelt med gummi i kjeften.
Skade Skrevet 17. mai 2011 #16 Skrevet 17. mai 2011 Definitivt uten, har aldri tenkt tanken på å suge med, det kan jo bare ikke bli bra Kommuniksjon er viktig mtp hvor lenge du skal holde på... Anbefaler deg å prøve det, helt fantastisk å gi mannen ei sånn nytelse 1
Gjest birry93 Skrevet 18. mai 2011 #17 Skrevet 18. mai 2011 Jeg kan ikke tenke meg å suge noen med kondom, desto viktigere er det å kjenne gutten, og vite at han ikke har vært borti noe stygge greier.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #18 Skrevet 18. mai 2011 vel, jeg har blitt sugd både med å uten kondom... Å bli sugd med kondom er ikke noe særlig. Kjenner nesten ingenting og jeg klarer ikke å holde meg stiv... så da er jo hele vitsen borte.. I forhold til hvor lenge, tja så lenge man har lyst. Som eneste aktivitet, før «vanlig puling» og etter «pulinga» som avslutning. Alle metodene fungerer :-). Og ja, det å vase seg «der nede» må man gjøre om man ønsker oralsex, gjelder både gutter og jenter...
Gjest norah Skrevet 18. mai 2011 #19 Skrevet 18. mai 2011 Lurer på hvordan man føler seg sikker på at vedkommende ikke har blitt smittet av noe?..... Kanskje ikke så rart vi er på VERDENSTOPPEN i klamydia(var iallefall en lengre periode) når vi bare "føler oss frem" og gjetter på det. Men før å svare på spørsmålet; hadde nok ikke gitt oralsex til noen jeg ikke visste med sikkerhet at hadde testet seg etter siste sexpartner. Synes litt av poenget med sex(og da spesielt oralsex) er nyansene og detaljer i bevegelser/utførelse, og vil jo tro at den følelsen forsvinner endel ved kondombruk. Men for de som vil gi oralsex til noen de ikke kjenner den seksuelle helsen til; med kondom, selvsagt.
chikako Skrevet 18. mai 2011 #20 Skrevet 18. mai 2011 Jeg tror jeg er litt alergisk mot kondom, synes i alle fall ikke det er noe særlig. Jeg gjør det uten. Jeg holdt ikke på til han kom de første gangene, da det var veldig nytt for meg, men han var superhappy uansett. I starten var det rart, men ikke ekkelt, men nå er det noe som jeg faktisk liker veldig godt. Ta det i ditt eget tempo, du bestemmer hvor lenge du vil holde på og hva du vil gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå