Gå til innhold

Dildoparty

Anbefalte innlegg

Gjest grønnfi
Skrevet

Hei,

Jeg er så heldig å bli valgt til forlover når min venninne skal gifte seg. I den forbindelse følger jo også ansvaret for å drikke ut bruden.

Det blir et "snilt" utdrikkingslag, men jeg vil allikevel gjøre noe småsprøtt som å ha et Dildoparty på ettermiddagen før vi skal spise.

Er det noen som har erfaring med firma i Bergen?

Hilsen Forloveren

Skrevet

Hva skjer på et dildoparty om jeg tørr å spørre? :P

Skrevet

En gjeng venninner samles for å kose seg, har forspill sammen og kjører i gang en skikkelig fest hvor dildoene kjøres hjem!

... tenker sikkert en del.

Dildoparties er en del mer stuerent enn det, i utgangspunktet i hvert fall. Hvorfor ikke sjekke ut dildoparty.no?

Gjest Consensio
Skrevet

Hva skjer på et dildoparty om jeg tørr å spørre? :P

De jeg har vært på har foregått på samme måte som slike andre party (tupperware, sminkeparty osv)

En gjeng som samles, vi har god mat og drikke, så er det ei dame som prater om de forskjellige varene, gir tips og råd, anbefalinger, vi får se på varene også kan vi bestille varer om vi vil det.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal kjenne ditt publikum veldig godt før du bestiller et slikt party. Jeg likestiller et dildoparty med utdriting på gata (selge kyss osv) og hadde droppet all kontakt med en forlover som åpenbart ikke kjenner meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ekle griser...

Skrevet

Jeg har en fantasi om at jeg tilfeldigvis kommer hjem til en gjeng med damer som har et dildo party, og så puler jeg hele gjengen! Det hadde vært rimelig digg! :)

Gjest Consensio
Skrevet

ekle griser...

Jaja, vi forstår at moroa for i dag med tog og is er over, men du trenger ikke sitte her å slenge dritt uansett.

Gjest Salinas
Skrevet

En gjeng venninner samles for å kose seg, har forspill sammen og kjører i gang en skikkelig fest hvor dildoene kjøres hjem!... tenker sikkert en del.

Dildoparties er en del mer stuerent enn det, i utgangspunktet i hvert fall. Hvorfor ikke sjekke ut dildoparty.no?

Mannfolk med skitne fantasier drar det vel ganske langt - men det dreier seg vel bare om å le, tulle og fnise!!!

Skrevet

Æsj! Hva slags kvinner liker slikt?

Gjest grønnfi
Skrevet

Du skal kjenne ditt publikum veldig godt før du bestiller et slikt party. Jeg likestiller et dildoparty med utdriting på gata (selge kyss osv) og hadde droppet all kontakt med en forlover som åpenbart ikke kjenner meg.

Jeg kjenner henne godt nok til å vite at hun vil ha det gøy. Tanken er luftet for flere av de andre deltakerne i utdrikkingslaget, og alle syntes det er en god ide. Problemet er at vi ikke visste hvor i skulle finne noen i Bergensområdet som kunne holde party, men det har ordnet seg nå Jeg snakket med en i godteskapet.no og de er på saken :gjeiper:

Gjest grønnfi
Skrevet

Æsj! Hva slags kvinner liker slikt?

KVINNER som er trygg på sin egen seksualitet kanskje? :filer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

KVINNER som er trygg på sin egen seksualitet kanskje? :filer:

Det går an å være trygg på sin egen seksualitet uten å synes det er noe særlig å snakke om dildoer med sine nærmeste.

• Liker 1
Skrevet

Mannfolk med skitne fantasier drar det vel ganske langt - men det dreier seg vel bare om å le, tulle og fnise!!!

Menn med skitne fantasier drar det alltid langt, på godt og vondt.

Min oppfattning av denne typen arrangementer er som din, at det er hovedsakelig for det sosiale og latteren man gjør det, og at de private gledene en kjøper seg blir nesten som en bonus en tar for seg selv senere.

Gjest grønnfi
Skrevet

Det går an å være trygg på sin egen seksualitet uten å synes det er noe særlig å snakke om dildoer med sine nærmeste.

Nå oppfattet jeg hans spørsmål som om han lurte på hvem som likte slik - Dildoer og ikke dildoparty,

Men selvsagt er jeg enig med deg at det går an å være trygg uten å diskutere dildoer med kreti og pleti

:jepp:

Gjest Anjelika
Skrevet

Dildoparty er koselig det.

Har vært på det en gang og det var relativt uskyldig, gikk egentlig mest i å smake på lube og massasjeoljer til man fikk jordgubb-smak i vrangstrupen. Og å sende rundt et par dildoer og kjenne vibrasjonene på nesa. Etter et par vinglass så synes de fleste damer det bare er moro og fjas, tror jeg.

Eneste er at det jo er en salgsdemonstrasjon, som på Tupperware-party så føler alle et visst kjøpspress etterpå. Endte opp med en skikkelig dårlig massasjeolje jeg aldri brukte.

Gjest Marita
Skrevet (endret)

Dildoparty på utdrikningslag kan anbefales!! Jeg vet ikke om alle som driver med slikt er er like, men vi hadde dildoparty når venninna vår hadde utdrikningslag i begynnelsen av mai. Det slo veldig godt an. Hun som var hos oss inkluderte bruden ganske mye, og bruden var med på leken, så det endte med at bruden holdt mye av selskapet og konsulenten bare guidet henne litt. Og forloveren ble også dratt opp og bruden fikk gjort litt igjen for dagen. For oss var det en helt super avslutning på kvelden.

Innlegget endret for reklame

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Å herregud, dere som er så negative må vere pripne som fy!

Sex er heldigvis ikke noe tabu lenger, og en STOOOR del av det norske folk har også sex med seg selv og det er helt normalt!

Hadde ikke blitt lei meg hadde jeg fått et dildoparty på mitt utdrikningslag engang i tiden.. bare det ikke hadde tatt opp hele kvelden ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere kvinner sagt om et utdrikningslag for brudgommen hvor det arrangeres et buttplug-party. Der kunne vi menn sittet og knist og fnist og pratet og ledd, kost oss sammen og med hverandre hvor vi kjente på de deilige vibrasjonene og sett for oss hvor deilig det måtte være å kjøre denne lekre lille saken opp i analen. Greit eller ugreit? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...