Canana Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Hva tenker vi om Eurovision 2011? Hvilken sanger var best?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Dumt ikke Norge var med. Synes det landet som vinner er sikret i 5 år f.eks.
krokanrullen Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Hva tenker om vinner sang? Likte? Tja, selve sangen var grei, men det var passe falskt til tider..
Betty2 Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 (endret) de første sangene hørtes falsk ut (mulig de har hatt et teknisk lyd problem) kvaliteten tok seg opp etter UK sin fremføring. forøverig synes jeg Ukrain og Slovenia var de beste. Vinner sangen, var ikke akkuratt imponerende. Endret 15. mai 2011 av Betty2
kakemonsteret Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Hva tenker om vinner sang? Likte? Jeg så absolutt hele programmet, likevel kunne jeg ikke huske å ha sett/hørt vinnerlåta før da de sang den opp igjen til slutt etter at de hadde vunnet. Med andre ord ikke blant mine favoritter. Jeg håper de sang mindre falskt første gang, ihvertfall hun..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Jeg synes Moldova var best. Likte også Frankrike og Estland. Tysklands bidrag var også helt greit. Resten var bare søppel. 1
Canana Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2011 Jeg likte Ukraina, Ungarn, Estonia, men jeg vet ikke hvem jeg ønsked å se som vinner..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 syns at det er et minimum at man synger reint, men bortsett fra det likte jeg sangen helt greit. Men tror den hadde blitt litt finere med en annen dame som sang.
Gjest Bond Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Likte Italia sånn relativt greit, og husker ikke lenger vinneren. Tror ikke jeg husket noe av den 3 minutter etter slutten av programmet. Sverige var bare utrolig irriterende, tror ordet "popular" må være en av de minst musikalske ordene som finnes. Da var det en haug med vanlig Grand Prix sirkus, men synes nesten det kunne ha vært mer sirkus sånn i det store og hele - alt for mange sender jo nesten helt vanlige låter nå. For meg er ikke Grand Priz ikke helt vanlig musikk-konkurranse, det skal være litt drama og smakløshet og helt over-the-top kostymer og låter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå