Gå til innhold

Begynner å bli ganske lei...

Danzig

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan man ikke møte på single jenter som mener det samme når man er ute? :P

Spør du meg spør jeg deg..

Det er vannskelig..

Kanskje drømmedamen er sjenert..

Syntes selv det er utrolig "skummelt" å ta kontakt med fremmede, derfor er jeg reservert i begynnelsen..

Folk er forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være dønn ærlig med deg, synes jeg det virker som om du er ekstremt negativ og har dårlig selvtillitt, og går inn i dette med en holdning om at "jeg finner aldri noen, det er ingen som vil ha meg uansett, ingenting funker".

Dette er svært lite tiltrekkende.

For å være dønn ærlig med deg, så er negativitet noe som bygger seg opp etter flere år med "feiling". Dette gjelder stort sett alt her i livet. Ja, jeg kan være enig i at jeg er negativ, noe som kanskje har med det å være lei å gjøre.

Når man ser jenter dag ut og dag inn 'falle' for en eller annen "player" som DU vet at garantert ikke er noe å satse på, så begynner man til slutt å tvile ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du liker ikke nettdating, du liker ikke å gå på byen, og vennene har ikke damer. Med mindre du har en sosial fritidsinteresse eller er flink til å prate med fremmede damer er det vel ikke rart at du ikke treffer noen. Hva forventer du egentlig? Telepatisk kontakt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være dønn ærlig med deg, så er negativitet noe som bygger seg opp etter flere år med "feiling". Dette gjelder stort sett alt her i livet. Ja, jeg kan være enig i at jeg er negativ, noe som kanskje har med det å være lei å gjøre.

Når man ser jenter dag ut og dag inn 'falle' for en eller annen "player" som DU vet at garantert ikke er noe å satse på, så begynner man til slutt å tvile ^^

Selvsagt blir man lei av at ting ikke går sin vei. Det gjør det ikke noe mer tiltrekkende å være negativ ;) Du lurer på hva du kan gjøre for å få noen til å falle for deg, men enten du liker det eller ikke, er oppskriften på å IKKE finne seg noen dårlig selvtillitt og negativ holdning. Om du likevel vil fortsette å være sånn, er opp til deg. Jeg bare sier det.

Jeg mener ikke å være krass, men det virker som om du trenger et lite spark bak for å innse at du utstråler den holdningen du bærer inni deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt blir man lei av at ting ikke går sin vei. Det gjør det ikke noe mer tiltrekkende å være negativ ;) Du lurer på hva du kan gjøre for å få noen til å falle for deg, men enten du liker det eller ikke, er oppskriften på å IKKE finne seg noen dårlig selvtillitt og negativ holdning. Om du likevel vil fortsette å være sånn, er opp til deg. Jeg bare sier det.

Jeg mener ikke å være krass, men det virker som om du trenger et lite spark bak for å innse at du utstråler den holdningen du bærer inni deg.

Hva slags drittsvar er dette? TS sliter med et eller annet, og du kommer bare med oppgulp, kan du ikke heller bare la være å svare?

Du som kvinne - som bare kan rekke opp hånda og få potensielle beilere opp i fanget - kan heller aldri sette seg inn i hvordan det kan føles for en mann å få avslag etter avslag. Jeg gjorde det selv en periode som ung før det gikk bedre, og jeg innrømmer at det føltes som et slag i trynet - hver eneste gang. Det går an å jobbe med det, men det hjelper ikke med dritt fra folk som deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags drittsvar er dette? TS sliter med et eller annet, og du kommer bare med oppgulp, kan du ikke heller bare la være å svare?

Du som kvinne - som bare kan rekke opp hånda og få potensielle beilere opp i fanget - kan heller aldri sette seg inn i hvordan det kan føles for en mann å få avslag etter avslag. Jeg gjorde det selv en periode som ung før det gikk bedre, og jeg innrømmer at det føltes som et slag i trynet - hver eneste gang. Det går an å jobbe med det, men det hjelper ikke med dritt fra folk som deg.

Dritt? Oppgulp?

Jeg vil heller si at det er dritt og oppgulp at jeg som kvinne kan rekke opp hånda og få potensielle beilere opp i fanget!

Så klart jeg kan la være å svare, men IKKE fordi det jeg har å si ikke er verdt noe, for det å tro på seg selv og utstråle livsglede er ikke bare noe som trekker damer/mennesker generelt, men det er godt for TS selv!

Det jeg skrev var på ingen måte ment som tom kritikk, men en oppfordring til TS om å jobbe med seg selv fra innsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du leter jo etter den berømte nåla i høystaken.

Har du det virkelig så ille nå da? At en slik storstilt leteaksjon er verdt det?

I tillegg bør du sikkert (ikke slemt ment) endre deg en god del når det kommer væremåte og personlighet. Har du vært singel og hatt lyst på dama i 5-6 år og aldri kommet i nærheten, så har man jo tydeligvis ikke noe utstråling/sjarm/væremåte som appelerer i stor nok grad til det andre kjønn. Klarer man ikke en gang å komme i en situasjon hvor det blir litt prat med en interessant jente da,så må en del ting endres for at den muligheten skal komme (komme oftere enn den flaksen man har hvert 7 år).

Tror du i alle fall hadde tjent på å tatt litt mer lett på det - "finner jeg noen så finner jeg noen", ellers blir det nok fort frustrasjon og drit på deg. Du bør heller :roll: over playere og damer som faller for drittsekker, enn å føle deg noe dårlig pga de.

Du vet vel selv hva du har og tilby, og er det jevnt over mer enn hva en glattsleika rundbrenner kan tilby,så får du vise frem dette da.

Du skriver du har jobb og leilighet osv. hvorfor er dette noe å nevne?

Det er da en mengde folk som verken har jobb eller leilighet, kanskje leier et lite krypin mens de går på en eller annen nav stønad, som ikke har noe stress med å få damer av den grunn. Men de har nok en væremåte som ikke er sånn "her er CVn min - jeg har bil, båt osv. -, kan du godkjenne den Frida? ".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt morsomt, for jeg er en jente i samme situasjon. For meg høres du ut som en sånn gutt jeg leter etter, men problemet er jo at den typen gutter er sånne man enten aldri ser noe sted, eller man legger ikke merke til dem fordi de er sjenerte og usynlige. Og så er jeg og samme typen jenter akkurat likedan. Derfor møter vi aldri hverandre :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dritt? Oppgulp?

Jeg vil heller si at det er dritt og oppgulp at jeg som kvinne kan rekke opp hånda og få potensielle beilere opp i fanget!

Det der er hvertfall bare tull! Det er akkurat like vanskelig å være en sjenert jente med lavt selvbilde som det er å være sjenert gitt med lavt selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er hvertfall bare tull! Det er akkurat like vanskelig å være en sjenert jente med lavt selvbilde som det er å være sjenert gitt med lavt selvbilde.

Ikke sant! Jeg synes det er merkelig at det fortsatt finnes single kvinner overhodet dersom det er sånn at vi får akkurat de vi vil akkurat når vi vil :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke sant! Jeg synes det er merkelig at det fortsatt finnes single kvinner overhodet dersom det er sånn at vi får akkurat de vi vil akkurat når vi vil :filer:

Det er noe midt i mellom. Det er enklere for en kvinne enn for en mann men har med piggene ute så kommer dere ingen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke sant!

All den tid det faktisk er gutten som er forventet å ta intiativ ved sjekking.

Kort sagt; jenta som er sjenert og har lavt selvbilde vil likevel bli kontaktet av gutter. Derimot vil gutten som er sjenerte og har lavt selvbilde bli sittende der alene. Jentene rundt ham vil vente på hans initiativ i stedet for å ta initiativet selv.

Altså er det enklere å være sjenert jente enn gutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke sant!

All den tid det faktisk er gutten som er forventet å ta intiativ ved sjekking.

Kort sagt; jenta som er sjenert og har lavt selvbilde vil likevel bli kontaktet av gutter. Derimot vil gutten som er sjenerte og har lavt selvbilde bli sittende der alene. Jentene rundt ham vil vente på hans initiativ i stedet for å ta initiativet selv.

Altså er det enklere å være sjenert jente enn gutt.

Mange gutter synes attpåtil at sjenerthet er en tiltrekkende egenskap hos ei jente men tror ikke det er mange jenter som synes det om gutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe midt i mellom. Det er enklere for en kvinne enn for en mann men har med piggene ute så kommer dere ingen vei.

Vel, her i tråden var det visstnok ikke snakk om noe mellomting, men at "Du som kvinne - som bare kan rekke opp hånda og få potensielle beilere opp i fanget - kan heller aldri sette seg inn i hvordan det kan føles for en mann å få avslag etter avslag"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes sjenerte gutter tiltrekkende. Men problemet er jo at vi jenter som er sjenerte selv ikke tør ta noe inititativ og da sitter vi der da, de sjenerte guttene og de sjenerte jentene :P

Forøvrig, vi blir da ikke kontaktet av gutter i hytt og pine nei. Så det er igjen feil, feil feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...