Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisan,

Er en 25 år gammel mann som har nå vært singel i 7 år, har en respektabel jobb med forholdsvis bra betalt, egen leilighet og alt, men jeg klarer ikke for guds skyld å møte noen jenter.

Jeg er på byen nå og da, men føler aldri noen "connection" når jeg er der, og jeg er ikke en one-night stand kind of guy.

Hva kan jeg gjøre for å møte noen som er forholdsvis likestilte? Noen som liker å ta det rolig i ukedager, men ikke har noe imot å evt. ta turen ut i en helg.

Er nå ingen modell, men jeg forventer nå heller aldri at jentene jeg vil møte er det, så burde vel ikke være et så stort problem. Hjelper vel kanskje å si at jeg er en forholdsvis sjenert person, men jeg gidder ikke gi meg ut for å være noen jeg ikke er heller..

Håper på tips noen tips eller hjelp, for jeg begynner å bli mektig lei av å reise hjem fra jobb å være alene eller kun med venner.. Naboene mine tror vel snart jeg spiller på "det andre laget" med tanke på at jeg har kompiser på besøk såpass ofte..

Takk takk!

Endret av Danzig
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd nettdating?

Skrevet

Hva jobber du med da?

Skrevet

Hva med nettdating? :)

Funket veldig godt for maaange jeg kjenner, inkludert meg selv!

Skrevet

Vil helst ikke oppgi hva jeg jobber med, men kan si det er innenfor sikkerhet.

Angående nettdating så har jeg prøvd det før, men føler ikke at det var helt suksessfult.

Skrevet

Ja nettdating funker som regel :) Finnes veldig mye forskjellig sider da.. Og mange sider som koster endel å være med på.

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen hobbyer? Finnes mange ting som arrangeres også, turer om du liker det f.eks. Her i byen har vi såkalte singelturer.

Skrevet

Hobbyene mine består vel egentlig mer av fotball, kvelder hjemme/ute med kompiser og noe tv-spill hvis jeg ikke har noe bedre å finne på.. Har ikke fryktelig mye fritid med jobben jeg innehar.

Vurderer å teste ut golf, men har en følelse av at jeg ikke har noen større sjanse for å møte noen damer der, hehe.

Skrevet

Har ikke kompisene dine damer da? få de til å spleise deg..:P

Skrevet

Har ikke kompisene dine damer da? få de til å spleise deg..:P

Heh, faktisk så har ingen av mine nærmeste damer, de har tydeligvis samme problem som meg.

Tror vi er for "ordentlige" :P

Kanskje jeg skal skaffe meg en harley..

Skrevet

Tja i mine ører så høres du ut som drømmemannen da. Men det er vanskelig å finne markedet der hvor man føler man har samme platform med noen.

Hva med å ta en tur på kafe engang iblant enten alene eller med venner?

Jeg tenker hvis man skal finne noen med en lik platform som en selv må man oppsøke de stedene.

De som liker rolige kvelder hjemme i uken er kanskje ute å går på kvelden, på kino i helgene, kafe engang i blant...

Skrevet

Nå synes jeg du er veldig vrang..hehe gi nettdating en sjanse til..

Kanskje det er profilen din som ikke var utfyllende nok? Prøv å skille deg litt ut, være litt snedig og morsom istedenfor standard.. (hvis du er en morsom fyr da)

Ikke sitt på bakbeina med sende personlige meldinger til de du finner interessante og tenke på the power in numbers, jo flere du senderjo mere sannsynlig er det at du finner henne..

Kom igjen, gutt!

Skrevet

Tja i mine ører så høres du ut som drømmemannen da.

Hvorfor kan man ikke møte på single jenter som mener det samme når man er ute? :P

Nå synes jeg du er veldig vrang..hehe gi nettdating en sjanse til..

Kanskje det er profilen din som ikke var utfyllende nok? Prøv å skille deg litt ut, være litt snedig og morsom istedenfor standard.. (hvis du er en morsom fyr da)

Ikke sitt på bakbeina med sende personlige meldinger til de du finner interessante og tenke på the power in numbers, jo flere du senderjo mere sannsynlig er det at du finner henne..

Kom igjen, gutt!

Jaja, får jo kanskje prøve.. Vet ikke helt hva det er folk vil vite, så disse profilene er ikke enkle!

Gjest Blokkolokko
Skrevet

Sukker.no? ;) Der møtte jeg samboeren min :)

AnonymBruker
Skrevet

hva slags jente leter du etter? blondine/brunette? ;P

Skrevet

Folk vil ha et førsteinntrykk av hvem du er! Ikke bare kjedelige fakta, men gjerne noe personlig og spesielt! Kan du plystre med nesa, så skriver du det feks..det som gjør at du skiller det ut fra resten av saueflokken..

Gjerne med bilder av deg selv med et smil om munnen og et glimt i øyet..:D

Skrevet

hva slags jente leter du etter? blondine/brunette? ;P

Tror ikke det helt faller på hårfargen når jeg endelig møter noen, isåfall kan jeg like greit låse meg inn i skapet.. ^^

Skrevet

For å være dønn ærlig med deg, synes jeg det virker som om du er ekstremt negativ og har dårlig selvtillitt, og går inn i dette med en holdning om at "jeg finner aldri noen, det er ingen som vil ha meg uansett, ingenting funker".

Dette er svært lite tiltrekkende.

• Liker 1
Skrevet

Sliter med samme problem selv, selv om jeg er på andre siden av gjerdet. Virker ikke som om det er så mange som er lik meg, enten så er de partyløver eller så er de avholds :ler: Driver nå på med nettdatinga da, vet ikke om det gir så mye uttelling, men er vel bedre enn ingenting :)

Lykke til videre :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres ut som du og kompisene dine har falt inn i et mønster der dere ikke møter så mange andre mennesker enn dere selv. Kanskje dere kan prøve å bryte litt opp i mønsteret? Gå på andre uteplasser, grille i parker rundt om, ta dere noen utflukter..

Dess mer man kommer seg rundt omkring, dess flere forskjellige mennesker kommer man i kontakt med. Kanskje ikke noe som funker umiddelbart, men det øker nok sjangsene dine ganske mye over tid :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...