Essi89 Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Nå er det da 1 mnd og 1 dag til jeg forlater norge for å være 4 uker i fantastiske USA, og jeg skal innom flere forskjellige stater i løpet av turen. Er noen år (4) siden jeg bodde der, og jeg har visst glemt av favorittbutikkene mine, så hadde vært flott om du hadde skrevet om DIN favorittbutikk. de jeg husker: Aeropostale, Abercrombie, American Eagle, PacSun... Ja, så sa det stopp, da. jeg gleder meg IKKE, altså.
Mischa Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Høres ut som du har en litt casual stil, med tanke på hvilke butikker du ramser opp, så vet ikke om mine favoritter er noe for deg. Men jeg liker i allefall: *Banana Republic (klassisk og god kvalitet), Limited (pent tøy, god kvalitet, til grei pris), *LOFT by Ann Taylor (klær til hverdags og fest, en mer ungdommelig versjon av Ann Taylor og med litt lavere priser), *J.Crew (her handler jeg nesten aldri noe, men må alltid inn og se, preppy klær til en litt stiv pris, men gode materialer..kasjmir osv), *Forever21 (for billig mote, dessverre litt dårlig kvalitet, så sjekk vaskelappen for å se hva slags materiale det er) * bebe - høy glamorfaktor! * Victoria's Secret - for undertøy og loungewear Ellers er det mange avdelinger/merker hos Bloomingdales og Nordstrom, så der bruker jeg alltid mye tid
Gjest Tjoms Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Er det kun klær vi snakker om her, eller generellt? Mine favorittbutikker er nemlig Whole Foods og Jimbo´s. Halleluja det er mye lettere å være veganer og grønn med slike butikker :-)
Essi89 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2011 Høres ut som du har en litt casual stil, med tanke på hvilke butikker du ramser opp, så vet ikke om mine favoritter er noe for deg. Men jeg liker i allefall: *Banana Republic (klassisk og god kvalitet), Limited (pent tøy, god kvalitet, til grei pris), *LOFT by Ann Taylor (klær til hverdags og fest, en mer ungdommelig versjon av Ann Taylor og med litt lavere priser), *J.Crew (her handler jeg nesten aldri noe, men må alltid inn og se, preppy klær til en litt stiv pris, men gode materialer..kasjmir osv), *Forever21 (for billig mote, dessverre litt dårlig kvalitet, så sjekk vaskelappen for å se hva slags materiale det er) * bebe - høy glamorfaktor! * Victoria's Secret - for undertøy og loungewear Ellers er det mange avdelinger/merker hos Bloomingdales og Nordstrom, så der bruker jeg alltid mye tid Takk skal du ha! Jeg har ikke en spesiell stil, så jeg skal sjekke ut disse. Victoria's secret er jo en av mine yndlingsbutikker - enn at jeg glemte denne Er det kun klær vi snakker om her, eller generellt? Mine favorittbutikker er nemlig Whole Foods og Jimbo´s. Halleluja det er mye lettere å være veganer og grønn med slike butikker :-) jeg ELSKER mat så man kan godt nevne restauranter og diverse også. Min absolutte favoritt er Applebees (er ikke så eksklusiv av meg), ellers så liker jeg Olive Garden... Og ... Så har jeg glemt resten!
Gjest Tjoms Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Takk skal du ha! Jeg har ikke en spesiell stil, så jeg skal sjekke ut disse. Victoria's secret er jo en av mine yndlingsbutikker - enn at jeg glemte denne jeg ELSKER mat så man kan godt nevne restauranter og diverse også. Min absolutte favoritt er Applebees (er ikke så eksklusiv av meg), ellers så liker jeg Olive Garden... Og ... Så har jeg glemt resten! Whole Foods og Jimbo´s er dagligvarebutikker
Gjest Tjoms Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Liker veldig godt forever21 Mye fine klær o.l, men elendig kvalitet!
Samulita Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Jeg er fan av American Apparel. Casual, mye fine basisplagg, samt en del spesielle ting. F.eks. fløyelsbody Ikke en butikk i seg selv, men du burde sjekke ut skoene til Jessica Simpson hvis du liker høye hæler. Mye wedges og helt nydelige å gå i! Ellers er Marc Jacobs en favoritt fordi man kan finne både vesker til 400 dollar og regnstøvler til 35 dollar. Stor variasjon, med andre ord.
PecanPie Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 American Aparrel - Nå husker jeg ikke i farten helt hva den inneholdt, men jeg tror den hadde ganske mye sære klær. Urban Outfitters Anthropologie - Litt høy prisklasse, men mye pent tøy og en del interiørting. Jeg tenker på det som en blanding av Noa Noa og Indiska. GAP Old Navy - "Ellosutgaven" av GAP Nike - Mye rimeligere enn i Norge!
Essi89 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. mai 2011 Ah, takk takk takk folkens. Her hopper minnene innom og gjør meg bare ENDA mer gira for turen min. Jessica Simpsons - dyrt eller? Hvor selges merket? Jeg liiiker høye sko, ja! Old Navy Masse fine klær, men de mistet fort fasongen (iallfall jeansene) - flere som har opplevd dette?
Essi89 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2011 Whole Foods og Jimbo´s er dagligvarebutikker Høhø blir det ganske tydelig at det ikke var jeg som sto for matvarene da jeg bodde der, eller? Jeg tror jeg begrenset meg til den lokale price-chopper butikken, jeg
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Apple Store - Noe helt annet enn de små kjipe Eplehus/Humac-butikkene vi har her på berget. Store flotte butikker drevet av Apple selv, med optimal lokalisering, alle modeller på utstilling og på lager, samt Genius Bar dersom man har spørsmål. Enkelte av dem har til og med åpent 24/7, 365 dager i året.
Essi89 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 16. mai 2011 Apple Store - Noe helt annet enn de små kjipe Eplehus/Humac-butikkene vi har her på berget. Store flotte butikker drevet av Apple selv, med optimal lokalisering, alle modeller på utstilling og på lager, samt Genius Bar dersom man har spørsmål. Enkelte av dem har til og med åpent 24/7, 365 dager i året. Ja, har tenkt å dra innom Apple Store i NYC - så ganske heftig ut! ;b 1
Samulita Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Ah, takk takk takk folkens. Her hopper minnene innom og gjør meg bare ENDA mer gira for turen min. Jessica Simpsons - dyrt eller? Hvor selges merket? Jeg liiiker høye sko, ja! Old Navy Masse fine klær, men de mistet fort fasongen (iallfall jeansene) - flere som har opplevd dette? Jeg kjøpte mine Jessica Simpson-sko på Macy's i NYC. Stort sett alle modellene kostet 89 dollar. Her i Norge koster de minst dobbelt så mye, så man sparer en hel del
Gjest Tjoms Skrevet 16. mai 2011 #17 Skrevet 16. mai 2011 Høhø blir det ganske tydelig at det ikke var jeg som sto for matvarene da jeg bodde der, eller? Jeg tror jeg begrenset meg til den lokale price-chopper butikken, jeg Disse butikkene er en helse-freaks drøm. Skulle ønske whole foods åpnet i Norge
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #18 Skrevet 16. mai 2011 Nå er det da 1 mnd og 1 dag til jeg forlater norge for å være 4 uker i fantastiske USA, og jeg skal innom flere forskjellige stater i løpet av turen. Er noen år (4) siden jeg bodde der, og jeg har visst glemt av favorittbutikkene mine, så hadde vært flott om du hadde skrevet om DIN favorittbutikk. de jeg husker: Aeropostale, Abercrombie, American Eagle, PacSun... Ja, så sa det stopp, da. jeg gleder meg IKKE, altså. Min ynglingsbutikk in USA er selvfølgelig KFC mEP
Essi89 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #19 Skrevet 16. mai 2011 Jeg kom på Hollister også: Ganske spesielt med alle de vakre menneskene, lukten og musikken!
Mynona Skrevet 20. mai 2011 #20 Skrevet 20. mai 2011 Jeg kjøpte mine Jessica Simpson-sko på Macy's i NYC. Stort sett alle modellene kostet 89 dollar. Her i Norge koster de minst dobbelt så mye, så man sparer en hel del Jeg kjøpte mine i en miniskobutikk på et hjørne. Men i nærheten av Macys. De har de nok llitt rundt omkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå