Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år:) Har siden jeg var liten vært veldig glad i barn og den ansvars følelsen.. Og nå har jeg utrolig lyst på barn selv, vet det er tidlig og ha et ønske om å bli mor og få ett så stort ansvar i livet.. Men lysten vil ikke gå bort..

Jeg er i ett forhold, men min partner har ikke store ønsker om å få barn enda.. Han er noen år eldre enn meg..

Hva mener dere om å få barn så tidlig, ønsket..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Reproductivist
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år:) Har siden jeg var liten vært veldig glad i barn og den ansvars følelsen.. Og nå har jeg utrolig lyst på barn selv, vet det er tidlig og ha et ønske om å bli mor og få ett så stort ansvar i livet.. Men lysten vil ikke gå bort..

Jeg er i ett forhold, men min partner har ikke store ønsker om å få barn enda.. Han er noen år eldre enn meg..

Hva mener dere om å få barn så tidlig, ønsket..?

20 år er ikke tidlig. Jo tidligere jo bedre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener at om partneren din ikke er klar bør du vente.

Det er mye jobb, og ansvaret er vesentlig større enn du er vant til fra når du passer barn og kan levere dem etter en stund.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Respekter at kjæresten din ikke er klar. Du er ung og har mange år foran deg enda.

• Liker 2
Skrevet

Hvis partneren ikke ønsker barn enda, så er jo strengt tatt ikke barnet ønsket. Et ønsket barn har TO foreldre som vil ha det, ikke bare èn.

• Liker 1
Gjest gurimalla
Skrevet

For å planlegge barn bør rammene være på plass. Mannen er ikke klar for barn, ergo - det er for tidlig å planlegge barn.

Skrevet

Ja, selvfølgelig ville jeg aldri ha lurt han så jeg hadde blitt gravid eller noe.. jeg vil at mitt barn skal ha to foreldre som han/hun er like ønsket hos.. Jeg mente egentlig om det er tidlig og ha ett så sterkt ønske om barn når man er 20..

Skrevet

Tror ikke det er tidlig. En venninne av meg er 24 og fikk barn nå, og hun har ønska seg barn siden hun var 16 eller noe.

Hvis man virkelig vil det vet man det nok tidlig. Jeg på den motsatte sida har alltid visst at jeg ikke vil ha, så ser ingen grunn til å tro at det er uvanlig å alltid ha visst at du vil det veldig sterkt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...