AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Anbefal meg en bra bok, en som er vanskelig å legge fra seg og som er spennende/interessant fra første kapittel
Inx Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 A song of ice and fire - A game of thrones. Sitter å hører på den på lydbok, vanskelig å slutte... 1
FrøkenJosefine Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 spørs litt hvordan bøker du liker.. Krim eller romaner?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 spørs litt hvordan bøker du liker.. Krim eller romaner? Liker egentlig litt begge deler
FrøkenJosefine Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Jeg elsket "stormfulle høyder" av emily bronte.. ellers er "bienes hemmelige liv" helt fantastisk! :D I krimkategorien så vil jeg si alt av Robert Ludlum, og spesielt pakten helt eksepsjonell.. Øya av victoria heslop er og super.. liker du litt alternative romaner er sukkersug og anatomi/monotoni gode bøker.. og vil du gråte til øynene dine nesten blør anbefaler jeg "historier om sårbarhet"
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Jeg elsket "stormfulle høyder" av emily bronte.. ellers er "bienes hemmelige liv" helt fantastisk! :D I krimkategorien så vil jeg si alt av Robert Ludlum, og spesielt pakten helt eksepsjonell.. Øya av victoria heslop er og super.. liker du litt alternative romaner er sukkersug og anatomi/monotoni gode bøker.. og vil du gråte til øynene dine nesten blør anbefaler jeg "historier om sårbarhet" takk, der var det litt av hvert Hører det er veldig mange som har lest denne "øya" og sier den er så bra, så kanskje det er den jeg må prøve meg på...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Anbefal meg en bra bok, en som er vanskelig å legge fra seg og som er spennende/interessant fra første kapittel Alle fra Jo Nesbø.. bortsett fra barnebøkene da og den der millennium trilogien med Lars... ååhh hva het han igjen.
FrøkenJosefine Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Alle fra Jo Nesbø.. bortsett fra barnebøkene da og den der millennium trilogien med Lars... ååhh hva het han igjen. Millenium-trilogien er skrevet av Stieg Larsson..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Millenium-trilogien er skrevet av Stieg Larsson.. Stieg Larsson var det ja. Jeg visste det var noe med lars i seg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Millenium-trilogien er skrevet av Stieg Larsson.. TS her, ja den begynte jeg på... syntes den var grusomt treig på å komme i gang, og alt for mange navn å huske på! La den fra meg når jeg hadde kommet halvveis i første boken :/ Orket ikke se filmen heller fordi jeg fikk den boken helt i vrangstrupen
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 TS her, ja den begynte jeg på... syntes den var grusomt treig på å komme i gang, og alt for mange navn å huske på! La den fra meg når jeg hadde kommet halvveis i første boken :/ Orket ikke se filmen heller fordi jeg fikk den boken helt i vrangstrupen Jeg syns du burde gi de en sjanse til jeg altså, men det er min anbefaling. Jeg og syntes den første boka var treg i begynnelsen men så syntes jeg den ble kjempespennende etter en stund.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Historikeren av Elizabeth Kostova eller Dette blendende fravær av lys av Tahar Ben Jelloun.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 Barn 44 av Tom Rob Smith. Kjempespennende men litt guffen, og så er den interessant samtidig for man får vite en hel del om russisk historie fra da de var i sovjetuniunen. Jeg fant ut at jeg hadde visst veldig lite om det før. Var egentlig en øyeåpner for meg på hvordan de faktisk hadde det.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. mai 2011 #15 Skrevet 15. mai 2011 Akkurat ferdig med Linwood Barclay sin "Uten et ord". Den fenget veldig fra første side og jeg kunne ikke legge den ifra meg før den var lest ut. Var rimelig trøtt noen morgener her fordi jeg leste halve natta Ellers har jeg også nylig lest "Shantaram" og "Balansekunst". Begge mursteiner men bøker virkelig verdt å lese.
Xaphan Skrevet 18. mai 2011 #16 Skrevet 18. mai 2011 Balansekunst syns jeg var veldig tung og ikke spesielt spennende. Jeg ga opp før jeg var halvveis, men kanskje jeg burde gi den en sjanse til? Ellers anbefaler jeg Carrie av Stephen King og Holes av Louis Sachar. Det er de jeg kommer på i farten
Kooko Skrevet 18. mai 2011 #17 Skrevet 18. mai 2011 Ringenes Herre eller som noen andre har nevnt allerede, de bøkene fra George R.R.Martin Game of thrones - skikkelig litt av alt!!
Antheia Skrevet 18. mai 2011 #18 Skrevet 18. mai 2011 Kan anbefale "Dødslekene" av Suzanne Collins. Egentlig kan jeg anbefale hele den serien, faktisk, så sant du liker litt fantasy og sånn. Jeg likte i allefall bøkene, og sitter nå og gleder meg til neste mars, når første boka kommer på kino <3
Hipphurra Skrevet 18. mai 2011 #20 Skrevet 18. mai 2011 Om du liker krim, er det jo bare å starte på en forfatter som har skrevet en god del bøker. Så har du en ny bok som venter når du avslutter en! Jeg anbefaler Arnaldur Indridason sin serie. Spennende krimsaker og veldig spennende å føge med på hovedpersonens personlige liv, samtidig som det ikke er så typisk mange andre krimeserier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå