Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vanskelig hud... har prøvd matis før, og husker jeg var fornøyd. Hadde en rosa krukke med fuktighetskrem, men kjøpte meg aldri ny etter den var tom siden den var så dyr. Men nå har jeg bestemt meg for å prøve igjen. Problemet er at jeg ikke husker hvilken det var... er ikke både jeunesse og delicate rosa??

Min hud er nok en kombinasjonshud. Før var den veldig fuktfattig, men dette er blitt litt bedre. Nå blir jeg heller litt blank av hydra floral-kremen feks. Jeg har litt kviser og røde merker. Og ofte rundt der er huden tørr/tørre flekker.

Huden er nok kanskje litt sensitiv.. bør ikke ha for "aktive" og sterke produkter.

Bør jeg teste jeunesse-serien? eller delicate?? eller vitalite???

jeunesse skal jo gi fukt.. men vil den gi for mye så jeg blir blank??

delicate er bra for sensitive hud... men min hud er ikke sååå sensitiv, og alle matis er jo ganske "milde".

vitalite gir glød, huden er ikke grå (er jo heller rød) men kanskje litt livløs eller lite frisk??

HJELP MEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd purete serien? Den grønne. Den er for kombinasjonshud/uren hus Tenkte siden du ble blank av hydra floral. Hvis huden din ikke er veldig uren/ikke blir veldig blank utover dagen, så ville jeg gått for jeunesse-serien. Er du litt sensitiv, så tror jeg det vil gå bra uansett, siden matis generelt er milt og godt.

Skrevet

Takk for svar!

Jo huden er uren, har iallefall alltid kviser (men ikke så mye sorte prikker lengre). Og blir litt blank, men det avhenger av kremen.. Bruker jeg en for lite fukt blir jeg jo ikke blank, da blir huden heller litt livløs og veldig tørr..

Men ofte synes jeg at de kremene som er beregnet på fetere hudtype og uren hud, gir altfor lite fukt for meg. Ofte virker de nok også for sterke. Det siste tror jeg nok ikke at matis gjør, men redd den grønne vil gi for lite fukt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...