Gå til innhold

Savner DU er ring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Menn på byen kaster ringen

"Det står Unni, Helene, Anita, Trine, Else, Janne og Hilde. Ofte står det «din», eller «din elskede» - som kanskje ikke er det lenger - og dato for ekteskap eller forlovelse."

Dette er jo bare trist, viste ikke at det var et stort omfang av dette. Noen som fatter mistanke til typen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes dette er kjempetrist,- hva er da vitsen med å inngå en slik pakt som å forlove / gifte seg og så bare hive ringen vekk når anledningen byr seg ?

Dustete mannfolk :o

Kanskje lurt å styre unna menn fra Horten ? :lol:

hehe, neida.. sikkert ikke bare der det skjer. (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig trist........ :(

Hun jeg var forlover for pælma ringen sin tvers over dansegulvet under utdrikkingslaget sitt.....

Gjett hvem som krabbet på alle fire og fant den igjen.... Jeg skulle latt være for de ble skilt etter ett år. Men uansett.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Menn vil være single ute på byen fordi de vil flørte og få seg ett utenomforholdelig ligg.

???

vil menn det?

trodde det var sånn at noen mennesker (både menn og kvinner) var sånn, men at mange andre (både menn og kvinner) er trofaste, jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en viss mulighet for at dette er menn som ETTER at et forhold er over har dratt på byen med en kompis eller lignende, og denne har overtalt mannen til å kvitte seg med ringen siden han tross alt ER singel, uansett om han ønsket det selv eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en viss mulighet for at dette er menn som ETTER at et forhold er over har dratt på byen med en kompis eller lignende' date=' og denne har overtalt mannen til å kvitte seg med ringen siden han tross alt ER singel, uansett om han ønsket det selv eller ikke...[/quote']

:ler: veldig morsom forklaring :ler: vel, menn er det nå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det hadde stått mannsnavn i disse ringene, hadde dere da sagt "ååååh så patetisk at alle damer skal ta av seg ringene og late som de er single når de er ute på byen" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

???

vil menn det?

trodde det var sånn at noen mennesker (både menn og kvinner) var sånn, men at mange andre (både menn og kvinner) er trofaste, jeg.. ;)

De; jeg kjenner som kaster ringen når de skal ut, er menn. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...