Gå til innhold

Når ungdommene begynner å ha sex hjemme

Anbefalte innlegg

Gjest kjersti
Skrevet

Det er vel noe alle opplever, og nå nylig var det vår tur, hehe.

Datteren hadde med seg en venn hjem fra byen og hadde heftig sex, som hørtes...

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kun erfaringer fra den andre enden, altså jeg hadde sex med kjæresten hjemme. Vi trodde selvfølgelig at vi var sååå stille, men det skjønte vi jo neste dag at vi ikke hadde vært. Flaut!

Jeg og kjæresten har fortsatt sex hjemme, men har lært oss å gjøre det stille som mus. Hvis dere synes at det er ubehagelig å høre på, så kan dere jo si ifra? Blir nok en flau samtale, men jeg vil tro det er mye bedre at de får vite at det høres enn at de plutselig skjønner at noe er "galt".

• Liker 6
Skrevet

Reagerer du ikke? Hadde jeg hatt barn hadde jeg nok blitt kvalm.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har og sex hjemme med min kjærste. Men det virker ikke som om noen merker det.. Håper jeg hvertfall :P

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel noe alle opplever, og nå nylig var det vår tur, hehe.

Datteren hadde med seg en venn hjem fra byen og hadde heftig sex, som hørtes...

Noen erfaringer?

Hvor gammel er hun?

Gjest Harriet
Skrevet

Kun yngstemann som bor hjemme fremdeles her og når han og kjæresten holder på på rommet hans så er de rolige, men jeg hører dunkingen når jeg bruker toalettet som ligger rett under rommet hans. Da løser jeg det ved å sette på springen mens jeg sitter på do ... så slipper jeg å høre.

Så dusjer de flere gangen pr dag når de er her - sammen :fnise: .. det er et så spetakkel at jeg kan ikke annet enn å le. Og når jeg ser hvordan badet ser ut ettetpå med vann overalt og masse våre håndklær så priser jeg meg lykkelig over at han snart flytter ut.

• Liker 14
Skrevet

Husker x-svigermor bestandig "tilfeldigvis" satte på vaskemaskin (rommet rett over kjellerrommet hans) hver gang vi holdt på :ler:

Huff, kan se for meg at det er skikkelig kjipt for foreldre når ungdommen begynner å ha sex hjemme.

• Liker 3
Skrevet

Synes i utgangspunktet at de unge bør seksuallivet først når de har flyttet for seg selv.

• Liker 10
Skrevet

Synes i utgangspunktet at de unge bør seksuallivet først når de har flyttet for seg selv.

Man skal helst vente til man er nærmere 20 altså?

Nei, vettu hva. Da får man heller lære seg å være stille og benytte seg av de kveldene man er alene hjemme.

• Liker 17
Skrevet

Man skal helst vente til man er nærmere 20 altså?

Nei, vettu hva. Da får man heller lære seg å være stille og benytte seg av de kveldene man er alene hjemme.

Er det så uvanlig? Desto eldre man er desto tryggere er man på seg selv.

• Liker 9
Skrevet

Jeg måtte jo akseptert at barn i studietiden nok hadde sex i mitt hus når de var hjemme på ferie etc - og det vil nok skje i sene tenår også.

Men jeg hadde ikke akseptert det mens jeg var hjemme - og slett ikke så man kunne høre det.....jeg synes det er respektløst, og gjorde aldri dette selv. Og det er totalt utelukket å ha med seg noen hjem fra byen - det hadde jeg ikke synes var OK overhodet.

Skal jeg overhøre dem så får det være med en fast kjæreste.

Joda, vi(meg og kjæreste) hadde sex, og ble garantert overhørt - men vi ventet til nattestid og prøvde etter beste evne å holde lydnivået maksimalt nede.

Felles dusjing mens foreldre er hjemme????.......

Skal man ha et voksent(sex)liv så får man også flytte hjemmefra.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har ikke noe imot at ungdommer med fast kjæreste har sex hjemme. Men å ha med seg one-night-stands hjem til mor og far er helt utelukket.

• Liker 13
Skrevet

Endelig litt fornuft!

• Liker 2
Skrevet

Vi har sex hos hverandre selv om foreldrene er hjemme. Prøver selvfølgelig å holde lydnivået minimalt, og ikke sammen osv når vi ikke er alene. Det er ingen som sier noe - så da antar jeg at det ikke plager de særlig mye. :sjenert:

Skrevet

Sikkert mange foreldre som vet endel men likevel later som de ikke vet om slike ting ;P

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg har ikke noe imot at ungdommer med fast kjæreste har sex hjemme. Men å ha med seg one-night-stands hjem til mor og far er helt utelukket.

Hvordan skal du ha kontroll på det?

Skrevet

Et godt råd: bank alltid på døra og vent på svar før du åpner. Den første kjæresten min hadde foreldre som gikk rett inn på rommet hans, og det ble særdeles pinlig, både for oss og dem :sjenert:

Sånn ellers så er det lov å si fra hvis det blir for mye bråk.

• Liker 6
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Et godt råd: bank alltid på døra og vent på svar før du åpner. Den første kjæresten min hadde foreldre som gikk rett inn på rommet hans, og det ble særdeles pinlig, både for oss og dem :sjenert:

Sånn ellers så er det lov å si fra hvis det blir for mye bråk.

Jeg hadde ikke likt det om jeg hadde tenåringsbarn som hadde sex hjemme, og så hadde jeg syntes det var respektløst av den ungen som trodde han/hun bare kunne ta for seg å ha sex med mitt barn i mitt hjem. Hadde vært bedre om de hadde sex andre steder.. eller om ingen var hjemme. Ute av syne, ute av sinn.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 2
Skrevet

Hvordan skal du ha kontroll på det?

Man merker hvem som kommer og går i sitt eget hus.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det om jeg hadde tenåringsbarn som hadde sex hjemme, og så hadde jeg syntes det var respektløst av den ungen som trodde han/hun bare kunne ta for seg å ha sex med mitt barn i mitt hjem. Hadde vært bedre om de hadde sex andre steder.. eller om ingen var hjemme. Ute av syne, ute av sinn.

Det er vel ingen som liker å tenke på at barna har sex. Ei heller mange som synes det er stilig å høre foreldrene sine ha seg. Men folk har sex enten vi liker det eller ikke, og hensyn går begge veier. Ikke bras inn uten å banke på - alle har rett på privatliv. Lag minst mulig lyd - ta heller av når det ikke er andre i huset. Ved ONS ville jeg nok satt ned foten selv.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...