Gå til innhold

Hvorfor er nordlendingene så herlige skapninger? Og hvorfor er nordnorske jenter så mye bedre seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig, men hvor ofte skjer det faktisk ikke at folk sørpå tror alt dette? Senest i programmet Gøy på landet var det en del av jentene som var sikre på at alle var samer og at de kom til å få se mye mer rein enn de gjorde...

Nå har ikke jeg sett programmet du nevner, men jeg tviler på at det representerer "sørpå" folk flest. Jeg kjenner hvertfall ingen som har så lite kunnskap om livet nord på at de oppriktig tror det er slik. At noen kan tulle med det derimot, er jo en annen sak. :)

Men personlig skjønner jeg meg ikke på denen stigmatiseringen av folk fra her og der. Alle nordlenninger er ikke like, og ikke alle Oslo folk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cybergirl

Lavmåls...

snakket jeg til deg? Nei. Og hvor ble det av humoren? For innlegget mitt var ment humoristisk, men unnskyld meg hvis du følte deg truffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

snakket jeg til deg? Nei. Og hvor ble det av humoren? For innlegget mitt var ment humoristisk, men unnskyld meg hvis du følte deg truffet...

Du bør heller kanskje ta litt selvkritikk på humorfronten, "Cybergirl", for det tørre greiene der er vanskelig å oppfatte humoristisk.

Og hvorfor skulle jeg ikke tro at det var ment til meg, innlegget ditt kom rett etter mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlending= En fra Nordland. Ikke Troms og Finnmark.

Feil.

Fra bokmålsordboka:

nordlending

~lending m1

1 person fra Nordland, t forskj fra tromsværing og finnmarking

2 person fra Nord-Norge

Som du ser av andre definisjon, kan alle fra Nord-Norge kalle seg nordlending hvis de vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

Du bør heller kanskje ta litt selvkritikk på humorfronten, "Cybergirl", for det tørre greiene der er vanskelig å oppfatte humoristisk.

Og hvorfor skulle jeg ikke tro at det var ment til meg, innlegget ditt kom rett etter mitt.

jeg svarte i en hel tråd, ikke til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

jeg svarte i en hel tråd, ikke til deg.

Du skjønner altså ikke hvorfor jeg trodde den var ment til meg?

Neste gang bør du skrive "TS:" eller sitere den du svarer til, med mindre du svarer personen over. Standard forumetikette.

Snakkes, "Cybergirl".

Endret av Herr Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cybergirl

Du skjønner altså ikke hvorfor jeg trodde den var ment til meg?

Neste gang bør du skrive "TS:" eller sitere den du svarer til, med mindre du svarer personen over. Standard forumetikette.

Snakkes, "Cybergirl".

slutt å vær så nærtagende, jeg gidder ikke diskutere dette mer, for det er jeg som har rett. fordi: man kan komme med innspill til alle i en tråd, trenger ikke svare 1 person. Det med å svare personen over.. hva hvis en annen bruker legger inn et innlegg mens jeg holder på å skrive mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

slutt å vær så nærtagende, jeg gidder ikke diskutere dette mer, for det er jeg som har rett. fordi: man kan komme med innspill til alle i en tråd, trenger ikke svare 1 person. Det med å svare personen over.. hva hvis en annen bruker legger inn et innlegg mens jeg holder på å skrive mitt?

I tilfeller det har vært fare for misforståelser (som i vårt), så har jeg faktisk gått inn og redigert inn sitat eller skrevet hvem svaret mitt gjelder. Men noen er mer opptatt av smertefri kommunikasjon enn andre, ser jeg. Vi lar det bli med dette, for tråden handler ikke om at du har driti deg ut, selv om du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...