Gå til innhold

Hvorfor er nordlendingene så herlige skapninger? Og hvorfor er nordnorske jenter så mye bedre seksuelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utelukkende gode erfaringer med nordlendinger, og mine tre beste seksuelle opplevelser var med nordnorske jenter. Hva gjør dem så joviale, avslappet og til herlige vesener? Oppvekst og kultur?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fiskefettet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De er seg selv.

Skrevet

De er seg selv.

Og det er jo ikkje "søringa", så klart.

:fnise:

Dei få nordlendingane eg kjenner er for øvrig ganske sure og uhøflege, utan at eg trur det gjeld alle nordlendigar av den grunn.

Skrevet

Korleis nordlendingar er i senga, har eg derimot ikkje erfaring med :fnise:

Skrevet

Syns de fleste nordlendinger blir litt mye jeg.. slitsomme.. Men det har vel noe med at jeg har møtte på en del sjømenn som er nordlendinger.. innpåslitnse som faeen! :P

Skrevet

Hehe, kanskje søringer er mer "prippen"? :fnise:

Nei altså jeg tror nok du har både uhøflige nordleninger, høflige sofistikerte nordleninger, nordleninger som er gode i senga, som ikke er det osv. osv. Likeså har du med vestleninger, østleninger og sørleninger.

Tre stk. er tross alt ikke reprasentivt for en hel folkegruppe, enten det går på det positive, eller det negative. ;)

• Liker 2
Skrevet

Den nordlendingen jeg hadde sex med hadde kjempeliten tiss og holdt i tre sekunder, så da er alle nordlendinger sånn? :P

• Liker 4
Skrevet

mine tre beste seksuelle opplevelser var med nordnorske jenter.

Skulle bare mangle så mye de puler rundt.

Hva gjør dem så joviale,

Masete?

avslappet

Late?

og til herlige vesener?

Fordi de gav deg sex?

Oppvekst og kultur?

Det er nok genetisk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man kan vel ikke generalisere på bakgrunn av geografi, det finnes bra og dårlige nordmenn over hele landet. Men det er litt sjarmerende med nordnorsk dialekt på kvinner

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som ligger rundt finner man i hele landet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NORDLENDINGER RULER.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Konen min er fra Troms, hun sier aldri nei til sex, jeg har naturligvis ikke angret meg på det valget. Jeg sier meg enig enig enig. De er riktignok litt hissig,men vi kjeder oss aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en elskerinne fra Nord. Minnes den tiden med stor glede. Forskjellen på nordnorske kvinner og oslojenter er enorm, det er som å knulle en oppblåsbar dukke kontra et vandrende seksuelt jordskjelv. De er jo MED i akten. Du kan se at de nyter. Spesielt tente det meg å høre henne snakke nordnorsk mellom lakenet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skulle bare mangle så mye de puler rundt.

Puler mye rundt? Tror du må ha misforstått din egen situasjon hvis du påstår det. Er nok bare du som puler mye rundt og har et øye for nordlendinger. Derfor har du fått inntrykk av de gjør det.

Masete?

Nei. Vi er bare opptatt av å få ting gjort og liker ikke å sitte på gjerdet og vente. Derfor sier vi klart ifra. Men for en person som godt kan la ting ligge lenge kan det vel virke masete.

Late?

Definitivt ikke. Ta et eksempel; Det er mye mer sne og uvær i Nord-Norge enn på sørlandet, likevel klarer vi å rydde sneen unna og holde veier og parkeringsplasser åpne.

Fordi de gav deg sex?

Er vel vanskelig å uttale seg på dette punktet uten å vite hvor mange TS har hatt sex med? Eneste opplysningen er at de tre nordlendingene var best, men for alt du vet kan det hende de bare er 3 % av mengden?

Det er nok genetisk.

Bor man på en liten og utsatt plass lærer man å ta vare på hverandre. Mange slike plasser har sesongarbeid, noe som fører til at det kommer nye mennesker til i sesongen og man derfor er vant til at folk kommer og går og derfor lettere kommer i kontakt med nye mennesker.

Endret av Lillaa
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan vel ikke generalisere på bakgrunn av geografi, det finnes bra og dårlige nordmenn over hele landet. Men det er litt sjarmerende med nordnorsk dialekt på kvinner

Jeg har også sansen for dem, de tåler en spøk og har en tøff humor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nordlending, og ikke bare det, jeg er en skikkelig hardbarka en. Jeg vokste opp på et av de minste stedene i Nordland, ved kysten. Vind og regn hele året. Jeg har så og si bodd på sjøen halve barndommen min. Jeg lærte meg å fiske, sløye fisken og spise den uten å klage.

Jeg har en slags moderne og ungdommelig "Rorbua-humor", og banner nok mye, i hvertfall sammenlignet med østlendingene jeg bor med for tiden. Men jeg passer ikke inn i en stereotypi av en nordlending; jeg er ikke høyrøstet og brautende f.eks. Jeg kjenner for øvrig ingen andre nordlendinger som passer perfekt inn i sterotypien heller, til tross for at det finnes mange folk hjemme som kan fremstå sånn.

Jeg mener at det vi ser i denne tråden, er generaliseringer på generaliseringer. Men det er det dette underforumet dreier seg om i stor grad, så det gjør meg ingenting. Men jeg mener at det finnes både positive og negative generaliseringer - i tråden så langt får vi vite at nordlendinger er løse på tråden, masete og late - men også at de har så god og tøff humor og tåler en spøk. Nei, "de" er ingenting. Det eneste absolutt alle av oss har til felles, er at vi er fra Nord-Norge. Noen nordlendinger er ditten, noen nordlendinger er datten.

Og hvis noen av dere lurer på hva faen det første avsnittet har med resten av innlegget mitt å gjøre: det var bare for å vise hvor barsk og stilig jeg er.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nordlending, og ikke bare det, jeg er en skikkelig hardbarka en. Jeg vokste opp på et av de minste stedene i Nordland, ved kysten. Vind og regn hele året. Jeg har så og si bodd på sjøen halve barndommen min. Jeg lærte meg å fiske, sløye fisken og spise den uten å klage.

Jeg har en slags moderne og ungdommelig "Rorbua-humor", og banner nok mye, i hvertfall sammenlignet med østlendingene jeg bor med for tiden. Men jeg passer ikke inn i en stereotypi av en nordlending; jeg er ikke høyrøstet og brautende f.eks. Jeg kjenner for øvrig ingen andre nordlendinger som passer perfekt inn i sterotypien heller, til tross for at det finnes mange folk hjemme som kan fremstå sånn.

Jeg mener at det vi ser i denne tråden, er generaliseringer på generaliseringer. Men det er det dette underforumet dreier seg om i stor grad, så det gjør meg ingenting. Men jeg mener at det finnes både positive og negative generaliseringer - i tråden så langt får vi vite at nordlendinger er løse på tråden, masete og late - men også at de har så god og tøff humor og tåler en spøk. Nei, "de" er ingenting. Det eneste absolutt alle av oss har til felles, er at vi er fra Nord-Norge. Noen nordlendinger er ditten, noen nordlendinger er datten.

Og hvis noen av dere lurer på hva faen det første avsnittet har med resten av innlegget mitt å gjøre: det var bare for å vise hvor barsk og stilig jeg er.

Hvor gammel er du da? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som ligger rundt finner man i hele landet?

:tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

:tommelopp:

Skilsmissestatistikken i nordnorge er lavere enn i østlandet, hva skal vi analysere av det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...