Gjest Anonym123 Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Er det bare meg som synes at Julian Assange er sexy? Inspirert av en annen tråd så spør jeg; på en skala fra 1 til 10,hvor vil dere rangere han?
Gumman87 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Jeg syns ikke han var sexy i værtfall.. ikke kjempestygg men huff nei.. gir han 2 jeg..
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Nei, æsj. Han var virkelig ikke pen i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Tja, han er kanskje en tøffere utfordring enn en homse i allefall: I og med at han har Asberger, vil han aldri bry seg om deg, kanskje forlokkende for en viss type kvinner....?
iskaffe Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 I og med at han har Asberger, vil han aldri bry seg om deg, Feil. 2
Gjest Maneater Skrevet 16. mai 2011 #6 Skrevet 16. mai 2011 Er det bare meg som synes at Julian Assange er sexy? Inspirert av en annen tråd så spør jeg; på en skala fra 1 til 10,hvor vil dere rangere han? Han har et slik bad - boy glimt i øyet det skal jeg være enig i. Men jeg er ikke så veldig glad i grått hår. Han er tidlig grå. Utseendemessig, når man ikke tar med utsrålingen, ligger han lavt: Maks 4 på en skal fra 1 til 10.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2011 #7 Skrevet 16. mai 2011 Tja, han er kanskje en tøffere utfordring enn en homse i allefall: I og med at han har Asberger, vil han aldri bry seg om deg, kanskje forlokkende for en viss type kvinner....? Les deg opp litt på AS. Det er ikke det samme som psykopati. Jeg har flere nære venner med AS, og det er de jeg kan gå til og være rimelig sikker på at de kommer til å bry seg, og vise omtanke. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #8 Skrevet 16. mai 2011 Les deg opp litt på AS. Det er ikke det samme som psykopati. Jeg har flere nære venner med AS, og det er de jeg kan gå til og være rimelig sikker på at de kommer til å bry seg, og vise omtanke. Really? "The lack of demonstrated empathy is possibly the most dysfunctional aspect of Asperger syndrome.[4] Individuals with AS experience difficulties in basic elements of social interaction, which may include a failure to develop friendships or to seek shared enjoyments or achievements with others (for example, showing others objects of interest), a lack of social or emotional reciprocity, and impaired nonverbal behaviors in areas such as eye contact, facial expression, posture, and gesture." Wikipedia
Xaphan Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Altså, de med Asberger har noen ganger problemer med empati, altså å sette seg inn i andres situasjon og generelt lese andres menneskers følelser, men det er virkelig ikke synonymt med at de ikke kan bry seg om noen! 2
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2011 #10 Skrevet 16. mai 2011 Really? "The lack of demonstrated empathy is possibly the most dysfunctional aspect of Asperger syndrome.[4] Individuals with AS experience difficulties in basic elements of social interaction, which may include a failure to develop friendships or to seek shared enjoyments or achievements with others (for example, showing others objects of interest), a lack of social or emotional reciprocity, and impaired nonverbal behaviors in areas such as eye contact, facial expression, posture, and gesture." Wikipedia (Denne er ikke nevneverdig met pålitelig en wiki, men jeg har ikke tid til å søke frem sterkere artikler.) http://www.scn.org/autistics/empathy.html So in a very real sense, the person on the Spectrum is less empathetic. One would not expect a person on the Spectrum to respond to body language just as you would not expect a deaf person to respond to your voice. Ekstremt kort forklart: Det er forskjell på å vise på normalt vis, forstå ved normal lesing av kroppspråk, og det å ha empati. For å ta en av mine venner som eksempel: Setter jeg meg ned hos han, og er "stille og trist" så er det svært uvanlig at han legger to og to sammen og spør hva som er galt. Han oppfatter kun det at jeg er stille, og det kan like gjerne være at jeg er trøtt, eller tenker på noe. Sitter jeg meg ned hos han, og sier "jeg har en dårlig dag, kan vi snakke litt/kose/spille litt spill?" så er han med fra første setning. En annen kamerat jeg har vil nå (etter å ha kjent meg ganske så lenge) si noe ala "du er stille, er det noe her det er meningen jeg skal reagere på, eller vil du være i fred?". Egentlig er det utrolig praktisk, etter man legger fra seg den typiske kvinnelige uvanen mange har med å forlange at folk er tankelesere. 1
MilliVanilli Skrevet 16. mai 2011 #11 Skrevet 16. mai 2011 Det er noe ved han som er sexy, men utover det er han egentlig en mann jeg ville kategorisert som mindre pen likevel, tror jeg. 4, kanskje?
Lunivere Skrevet 16. mai 2011 #12 Skrevet 16. mai 2011 Det er et eller annet med Assange som gjør han dritsexy, så jeg gir han en femmer.
Gjest HunterLady Skrevet 16. mai 2011 #13 Skrevet 16. mai 2011 Sånn rent utseendemessig vil jeg si at han ikke er noe flott. Men pga personligheten og den arrogante attituden, så kunne jeg lett hoppet til køys med han!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå