Gå til innhold

Vi skal ikke ha dessert på bryllupet....Hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal lage herlig velkomstsnacks. Vi skal ha masse varierende mat til middag - servert som buffeet!

Vi skal ha bryllupskake og mange kaker. Snop og digg..

Vi skal IKKE ha dessert..... Er det noen av dere som hadde reagert dersom dere hadde vært gjester i mitt bryllup?

Siden vi har buffeet så tenker jeg at det holder. Det vil jo bli servert masse kaker etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sett på kakene og snopet som desserten, jeg :)

• Liker 11
Skrevet

Snop..? Ser for meg smågodt og chips. Og tenker at jeg ikke nødvendigvis synes det høres veldig bryllupete ut. =P

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke reagert i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg har vært i ett byllup der de serverte kaker som dessert.. tenkte ikke så mye over det.. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert. Men når jeg så epesoder av tre bryllup var det noen av gjestene(de brudene) som reagerte på at det ikke var dessert. Personlig er jeg alt for mett for dessert etter middag. Ang snop ikke er bryllup nok, høres bare tulette ut i mine ører. Snop passer til alt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når det er bryllup, så kommer man for ekteparet, ikke om man har dessert:)

• Liker 4
Gjest Ruccola
Skrevet

Kaker er god nok dessert i et bryllup ;)

Hadde ikke ofret det en tanke at det ikke stod desserter på buffetbordet når man vet det kommer kaffi og kaker etterpå ;)

• Liker 1
Skrevet

Passer fint å ha kakebord som/i staden for dessert når ein har buffet. Ganske vanleg der eg kjem frå. De kan jo eventuelt ha eit par tradisjonelle desserter som karamellpudding og multekrem på kakebordet?

• Liker 2
Skrevet

kakene er da dessert?

• Liker 3
Skrevet

Hadde ALDRI reagert på det!

• Liker 1
Skrevet

Snop..? Ser for meg smågodt og chips. Og tenker at jeg ikke nødvendigvis synes det høres veldig bryllupete ut. =P

Litt enig med denne... :)

Men hadde ikke reagert om det kun var kaker nei :)

Skrevet

Kaker er dessert. Hadde aldri reagert på det, og hadde nok tenkt at de som mumlet om manglende dessert var litt snåle ...

• Liker 3
Gjest Fikira
Skrevet

Hadde blitt kjempe sint!

Og hylt og hoiet meg og kastet ting veggimellom!

Neida, kaker er egentlig mer enn nok =)

• Liker 2
Skrevet

Synes det kommer litt an på hvor lenge dere planlegger å holde på og ikke minst hvor forseggjort kakebordet blir. Snop synes jeg høres litt pussig ut. Men hva med en stor skål friske jordbær med fløte/krem f.eks? Så de som ikke er kakemonser har et alternativ.

Forresten; Jeg vet at endel allergikere setter pris på informasjon om hva som er trygt å spise. En suksessterte er f.eks glutenfri og kan merkes diskret. Noen sjokoladekaker er egg og melkefrie og kan også merkes med det. Vær dog bare nøøøøøøye når disse bakes slik at det ikke blir kontaktsmitte.

• Liker 2
Skrevet

Vi skal ha buffet og kakene blir desserten.

Jeg skal også lage fruktsalat, siden det kan bli tungt med kake som dessert etter buffet. :)

Skrevet

Trur du får mange gjester som blir skuffet da..

• Liker 3
Skrevet

Det er heilt vanleg her, å ha kakebordet som dessert. Det skal også vi ha. Eit bugnande kakebord, med litt bær og frukt i tillegg, og sjølvsagt kaker også for matallergikarar.

Skrevet

Jeg ser på det som en selvfølge at kakebordet etterpå er dessert... Personlig så skjønner jeg ikke hvorfor kaker ikke skal dessert? :fnise:

Men så er svigermor litt "rar" så vi ender nok opp med begge deler.. Feks på julaften så har de først dessert, feks multekrem, og rett etter det så er det kaker og kaffe... Jeg er ikke vant til det, og synes det er litt rart...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det er bryllup, så kommer man for ekteparet, ikke om man har dessert:)

I alle andre tråder her så virker det som om man kommer for å få alkohol.

Jeg hadde reagert om det ikke var noen dessert ja. Hadde ikke blitt fornærmet eller syntes det var teit, men kakegreien er liksom mye senere. Og dessert kan jo være noe helt annet enn kake. Dersom desserten er noe kakeaktig så gjør det ikke så mye, men en god pudding av noe slag eller noe annet er alltid godt etter middag.

Men jeg er en dessertperson da.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...