flowerpower Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har hatt lyst på Lhasa apso lenge og planen var at jeg skulle blitt fórvert. Men plutselig fikk jeg en telefon fra oppdretteren om at hun fikk tilbake en 2 åring pga allergi (jeg tror ikke det var det,men heller at de ikke fikset pelsstellet!) Jeg ønsket meg jente,men vi ble enige om at jeg skulle prøve. Det ble full klaff! Han er den nydeligste og mest tillitsfulle hund jeg kunne fått i hus Alle som treffer han blir forelsket og det er ikke lenger meg folk helst vil ha besøk av Når jeg kommer på besøk alene er alltid spørsmålet:Kommer du alene? Hvor er Dennis,da? Jeg har alltid vært kattemenneske så jeg holder på å lære meg et helt nytt språk + at pelsstellet er nesten helt motsatt av perserpelsstellet jeg har vært vant til! Men jeg lærer hele tiden og det ser ut til at det blir et kurs på oss til høsten. Kan anbefale denne rasen på det varmeste
Tears.of.the.Sun Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Nydelig historie Jeg vet hva du føler om pelsstell. Selv har jeg en nydelig Bichon Havanais jente og jeg vet akkurat hvor mye tålmodighet det krever av både eier og hund for å holde pelsen vakker. Men det er super viktig!! Såe, kan bare gratulere deg med ny hund av en fantastisk flott rase. Lykke til fremover!
flowerpower Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2011 Takk skal du ha. Får nok pelsstellet til etter hvert. Øvelse gjør jo mester Hadde han vært litt mer tålmodig hadde jo det hjulpet også.... Bichon Havanais er jo også nydelige
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Jeg skjønte ikke denne tråden. Først trodde jeg at den var rettet mot de som allerede har en lhasa apso, men det var ingenting i innlegget ditt som hadde noe med det å gjøre? Heller mot de som ikke har?
flowerpower Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2011 Det er rettet mot de som allerede har Lhasa Apso! Mulig det er klønete skrevet,men jeg tenkte at det kunne være koselig å få kontakt med andre apso-eiere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå