Gjest Frierfri Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Altså,når man er på ferie,på besøk hos slektninger, og en kollega man KUN har kontakt med via jobb,og har avslått invitasjoner til den personens hus (når man er hjemme) gjentatte ganger, ringer og inviterer seg selv på besøk,når man da er på besøk hos familien sin....altså,jeg har sagt div.ting,det passer ikke,den og den er syk,osv,fordi jeg er lært opp til at det er høfligere enn å si "Nei" og bare det,liksom. Er jeg helt sær som vil ha ferie i fred,og vie den utelukkende til folk jeg er glad i? Jeg ser familien min sjelden,og folk jeg jobber med kan jeg omgås HVIS JEG VIL hjemme.. Er så frustrert akkurat nå. Må jo jobbe med vedk. senere,så å bare si at jeg ikke vil ha dem der,er uaktuelt.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Du bestemmer jo selv hvem du vil ha på besøk, enten du er hjemme eller på ferie. 1
Gjest Fikira Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Vel, siden du ikke er hjemme uansett, så er det bare å si at de kan komme innom når de føler for det =D Du er jo ikke der. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Hallo? Hvorfor skulle kollegaen din besøke deg hos dine slektninger? For en tulling. Du må jo bare prøve å si at det ikke passer da?
Gjest Frierfri Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 Har gjort det,men vedk tar ikke nei for et nei. Sa at vi er på besøk selv,og den vi er på besøk hos er sjuk,men det blir avfeid med "ja men vi blir ikke lenge" o.l.
meelissa Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Da må du bare slå tilbake med "det passer ikke så bra" når vedkommende slenger sin "ja men vi blir ikke lenge, blablabla". Og ikke gi deg!
Gjest Katee Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Kanskje det er på tide å faktisk bare si at 'nei, du kan ikke komme'?? Det virker jo ikke som at vage hint fungerer noe særlig 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Da må du rett og slett bare si Nei det går ikke. Vi ses når jeg er tilbake på jobb. Ikke svar mer på sms eller anrop. Faen for en idiotkollega du har da 5
Gjest Fikira Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Å besøke meg,hos de jeg besøker... Ahh...Da er det nok bare å si nei som funker.
Gjest Frierfri Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Det gjorde jeg og. Men da var de to min unna. Jeg var ganske kort,og sa etterhvert at iom at det faktisk ikke passet,så fikk vi si ha det nå. Men det hørte de ikke på,så jeg sprakk,rett og slett. Sa at "Nå er jeg på ferie og vil besøke familien min,jeg har sagt det ikke passer,og ærlig talt,sutring over jobbdrama kan du spare til man kommer hjem,så nå er det tid for å dra,god tur". 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Kan jeg spørre hva for slags sted dere jobber sammen på? Jeg lurer veldig på hva slags arbeid idioter med såpass liten kapasitet kan greie å utføre. 2
Jade Skrevet 16. mai 2011 #14 Skrevet 16. mai 2011 Oj, fikk du noe reaksjoner på dette? Eller la du på? :D
Gjest Frierfri Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Nei,det sa jeg ansikt til ansikt. Hun ble paff og sur,han takka for kaffen og smilte i barten. Vi jobber i butikk. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #16 Skrevet 16. mai 2011 Nei,det sa jeg ansikt til ansikt. Hun ble paff og sur,han takka for kaffen og smilte i barten. Vi jobber i butikk. Kan virke som mannen var glad for at noen sa det rett ut? Ser for meg at det ikke kan være hyggelig å bli dratt med på besøk rundt omkring til folk som egentlig ikke vil ha besøk. Uansett: Bra gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå