Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som kunne finnet på å vært utro? Jeg syns det er helt forferdelig at andre kvinner kan stjele partnere, og kose seg med andre menn/kvinner når det vet at hun/han har en kjæreste. Så klart er det ikke lett for hun/han om hun/han ikke vet at den andre har en partner. Men om dere visste det, hadde dere klart å være utro?

Jeg skjønner ikke at noen klarer det. Får du ikke dårlig samvittighet eller skyldfølelse? Blir du ikke trist eller lei deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Haha. Kvinnfolk får et powerkick når de vet de ligger med en som er opptatt. Dette handler om 'han velger meg fremfor henne' mentalitet, og gjør det relativt enkelt for oss mannfolk å være utro om vi bare ønsker det. Det er av og til lettere å sjekke opp jenter om du har ring på fingeren! Så hvem er de største svina? Menn som trenger en kjapp utløsning, eller jenter som nyter å kunne være 'bedre' enn noen andre?

Alf-Martin.

• Liker 2
Skrevet

Haha. Kvinnfolk får et powerkick når de vet de ligger med en som er opptatt. Dette handler om 'han velger meg fremfor henne' mentalitet, og gjør det relativt enkelt for oss mannfolk å være utro om vi bare ønsker det. Det er av og til lettere å sjekke opp jenter om du har ring på fingeren! Så hvem er de største svina? Menn som trenger en kjapp utløsning, eller jenter som nyter å kunne være 'bedre' enn noen andre?

Alf-Martin.

De er vel akkurat like gode!! :filer:

• Liker 4
Skrevet

De er vel akkurat like gode!! :filer:

Det er de.

Men i akkurat det eksempelet vil jeg si kvinnen er den mest utspekulert onde.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg koser meg med kvinner, og bryr meg ikke om de er gift, samboere eller single. Det er jo de selv som er ansvarlig for sin eventuelle utroskap.

Skrevet

Joa, men tar du ikke litt hensyn? Jeg hadde blitt ekstremt lei meg, men sånn er jeg. Hadde du godtatt om din kjærste hadde gjort det samme?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært utro en tid, men det bunnet i forelskelse og en tro på at han ville velge meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv vært utro, og hadde ikke det minste dårlig samvittighet, sikker fordi jeg ikke var så glad i min samboer som jeg trodde :sjenert:

Og ja, jeg har sex med en mann som har dame, men det har han hatt i alle de 5 årene jeg har hatt sex med ham, (vel og merke har han hatt flere forskjellige damer)... Det er hans problem, (han ser vel ikke på det som et problem) ikke mitt, blir jeg konfrontert med det av dama hans, så sier jeg bare at "jeg ikke visste" :gjeiper:

Skrevet

Jeg har hatt sex med folk som er opptatte både med å vite og uten. Faktisk har alle mine one night stands vær med opptatte folk selv om jeg ikke visste der og da så får jeg ikke dårlig samvittighet da det ikke er mitt problem, jeg har ikke gjort noe galt da. Det er den som er opptatt som skal avstå fra sex med andre. Og sånn sett kan jo en fyr lett lyve om sivilstatusen og er han en drittsekk så er han en drittsekk, så lenge det ikke er min drittsekk er jeg fornøyd.

Gjest Maneater
Skrevet

Alf-Martin.

Jeg synes at den som er bundet fra før av har ansvaret.

Det gjelder selvfølgelig både enne og kvinner.

Er begge i et forhold fra før så har de to utroe like mye ansvar.

Gjest Maneater
Skrevet

Jeg synes at den som er bundet fra før av har ansvaret.

Det gjelder selvfølgelig både enne og kvinner.

Er begge i et forhold fra før så har de to utroe like mye ansvar.

Skulle være både menn og kvinner.

Skrevet

VEt du, jeg får faktisk klump i halsen bare ved tanken på å såre mannen min på den måten. Jeg tror ikke jeg ville klart å gjennomføre det. Også den samme klumpen ville hindret meg hvis jeg var singel og møtte en opptatt mann. Rett og slett fordi jeg ikke kan fordra å såre andre mennesker. Fordi jeg selv vet hvor vondt det er.

Gjest Maneater
Skrevet

VEt du, jeg får faktisk klump i halsen bare ved tanken på å såre mannen min på den måten. Jeg tror ikke jeg ville klart å gjennomføre det. Også den samme klumpen ville hindret meg hvis jeg var singel og møtte en opptatt mann. Rett og slett fordi jeg ikke kan fordra å såre andre mennesker. Fordi jeg selv vet hvor vondt det er.

En klump?

For meg er det så enkelt som en prinsippsak å være trofast.

Skrevet

En klump?

For meg er det så enkelt som en prinsippsak å være trofast.

Klump i halsen som i dårlig samvittighet. Jeg takler ikke tanken på å såre noen.

Men for meg er det også en prinsipp sak sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...