AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 Jeg finner virkelig INGEN bikinier som jeg synes er virkelig fine, verken på nett eller i butikk. Jeg er veldig glad i perler og paljetter, og kom nettopp på en idé. Hva med å kjøpe en ensfarget, vanlig bikini og sy på perler eller paljetter!? Hva tror dere om dette, vil perlene falle av i vask, og vil det bli stygt? Jeg er ikke akkurat så veldig flink med hendene mine, men jeg tror jeg skal klare dette. Her i Norge er perler og sånt veldig dyrt slik jeg har forstått det, vet dere om noen utenlandske sider, bortsett i fra ebay, som selger perler/paljetter billig?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror det kan bli veldig pent, og om du går i en hobbybutikk vil de sikkert kunne gi deg tips om hvilken tråd du skel bruke for å forsikre deg om at den ikke ryker så lett
Wonders Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 henrykt over ideen! Er du Oslo-borger så er det lett å stikke ned på Grønland i butikkene der for en billig penge. Kan ikke slike nettbutikker. Det du også kan gjøre er å stikke på Gina Tricot el noe å kjøpe armbånd eller kjede billig. Klipp av tråene å sy perlene på bikini'n i stedet. Jeg kjøpte gjennomsiktig trå, så jeg ikke trenger å se tråer der jeg har sydd... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå