Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Jeg bor slik til at bredbånd ikke er mulig, og jeg har mer eller mindre flyttet inn på nett, så hvilket abonoment velger jeg? Mitt nettforbruk er omtrent slik: ca 5 t på nett daglig (mye kveld/natt), en del oppkoblinger i perioder (ca hver 2 time i gjennomsnitt). mye chat Har telenor nå, og betaler lokaltakst (om jeg ikke husker feil er det 8 kr timen?), og tror månedsrekningen komme til å ligge på 1200
~sikka~ Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Her kan du teste det ut: http://www.dinside.no/spage/02/calc.shtml?...td2.php?id=4757
Gjest Hege Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Jeg bruker Tiscali. Der kan du få forhåndsbetalt surfetid av modembruk. Jeg betaler 545 kroner i måneden for 6 timer surfing daglig. Eneste haken jeg ser er at du bør bruke dem opp hver dag, siden du ikke kan overføre tid til dagen etter. Du får også færre timer, så det kan lønne seg å ta en titt på hva de har å tilby. Bruker du mer enn det du har forhåndsbetalt begynner tellerskritt å løpe for det overskytende resten av dagen. Tellerskritt koster 13 øre minuttet (ca.7.80) i timen. Dette er ren internettilgang med epost adresse, og ikke med ekstra tjenester slik du kan få hos Telenor. Jeg har brukt Tiscali et par måneder, og det ser bra ut selv om jeg vanligvis surfer for mer enn 6 timer daglig. Telenor er bedre på ekstratjenester og rabatter, men de tilbyr ikke fast surfetid til de som bruker modem. Det finnes mange andre internettleverandører med gode tilbud også, så ta deg tid til å se på flere av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå