Gå til innhold

Russen villere nå?

Fremhevede innlegg

Gjest elisabeth
Skrevet

Jeg har en søster som er russ i år og åpne som vi er mot hverandre har jeg fått servert noen ganske friske historier om hva som har foregått!

Sist helg hadde to av jentene som er med på russebilen hatt med seg to gutter og hatt sex med disse i bilen samtidig! Min søster og noen andre lå samtidig og sov i bilen!

Husker jo at det var mye som skjedde i min russetid også, men er det blitt enda villere nå? Noen som har noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om russen er villere nå enn før vet jeg ikke, jeg vil egentlig tro dette varierer mer ut i fra hvilket miljø man er i mens man er russ enn etter årskull- eller tider.

Er russ nå, eneste "ville" jeg har opplevd var at to kompiser av meg som er russ startet russetiden med at de pulte hver sin jente før de byttet, i løpet av to timer. Var på samme fest og var en del naken trafikk inn og ut av rommene mellom dem for å si det slik. Var en del promille inne i bildet (naturligvis) så han ene kompisen min fikk brakideen å ha trekant med ene jenten og han andre kompisen min. Da stakk han andre lynkjapt! xD

Russetid = good times!

Endret av Hankjønn
Gjest Consensio
Skrevet

Tviler sterkt på at russen er noe villere i år enn tidligere.

Har en mann som har jobbet ganske så midt oppi russefeiringen noen år på rad (på Tryvann), og han er hvert år i denne såkalte hundremeterskogen for å spørre jentene om de har frivillig sex eller ikke for å prøve å forhindre/stoppe voldtekter (morsom jobb :fnise: ) Og som han sier...det er bare å sveipe over med lommelykta og alt man ser er romper, romper og atter romper som hopper opp og ned i skogen.

Og slik har det alltid vært.

Om det var vilt at det lå noen i samme bil å sov, du mente...så syns jeg ikke det er noe verre enn å ha sex i skogen. I bilen kan de iallefall rope om hjelp dersom noe skulle skje.

Skrevet

Har en mann som har jobbet ganske så midt oppi russefeiringen noen år på rad (på Tryvann), og han er hvert år i denne såkalte hundremeterskogen for å spørre jentene om de har frivillig sex eller ikke for å prøve å forhindre/stoppe voldtekter (morsom jobb :fnise: ) Og som han sier...det er bare å sveipe over med lommelykta og alt man ser er romper, romper og atter romper som hopper opp og ned i skogen.

Hahahaha! Tidenes jobb! Ler så jeg griner :fnise:

Gjest Manbearpig
Skrevet

Og slik har det alltid vært.

Om det var vilt at det lå noen i samme bil å sov, du mente...så syns jeg ikke det er noe verre enn å ha sex i skogen. I bilen kan de iallefall rope om hjelp dersom noe skulle skje.

Hehe, konge!

Jeg tror ikke russen er noe villere i nå enn før. Mange folk har den mentaliteten av at russetiden er den siste tiden de virkelig kan oppføre seg som barn - før voksenlivet begynner. Derfor gjør veldig veldig mange lite gjennomtenkte ting.

Jeg var russ i 2003, og da ble damer knullet over en lav sko. Inni busser, i busskur, bak hekker, på skoledoen, på McDonalds - you name it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...