*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Jeg har pakket ned ordboka mi - og nå trenger jeg hjelp fra dere da disse internettoversetterne ikke er helt enige alt ettersom hvor jeg søker... Det første er ordet BETATT - hva er det på engelsk? Så, setninger "I'm amazed by you" - can det oversettes som "Jeg er betatt av deg" ? Når jeg søker på ordet "amazed" kommer det nemlig opp "forbauset" på nettet, og når engelskmenn sier "I'm amazed by you" så betyr vel ikke det at de er forbauset over noen? Eller? Håper noen kan hjelpe meg fort - jeg holder på å dikte midt på svarte natta Lillian
Gjest Lea Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Amazed kan vel bety noe sånt som overrasket eller forbauset eller imponert. Har en oversettelse av betatt på tunga...
Gjest Shivani Skrevet 8. november 2003 #4 Skrevet 8. november 2003 Nei, det kan da ikke stemme. Har skåla så fælt med Dina at alt er bare surribabel nå.
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2003 I am taken by you Hørtes ut som noe helt annet enn betatt Lillian
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2003 ...er på chatten forresten......... Lillian
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2003 Hva skulle man vel gjort uten Lady Heather? I'm smitten by you - Jeg er betatt av deg :D THANK U! Lillian *skriver ferdig diktet sitt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå