Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 (endret) De som vil kan gjerne legge ved bilde av kropp!! :gjeiper: :gjeiper: Siden det er utrolig mange tråder om hva man synes om andre menneskers utseendet, så lurer jeg på hvordan DU ser ut. Kan starte med meg selv, siden dere insisterer: ( :gjeiper: ) Hårfarge: Brunt akkurat nå. Varierer igrunnen veldig. Plutselig er det lyst igjen.. Men opprinnelig så er det mørkebrunt. Sveis: Langt, bølgete hår. Men bruker rettetanga en god del. Øyenfarge: Mørkebrune, nesten svart. Får mange spørsmål om jeg bruker linser.. Øyenfasong: Store, type Audrey Hepburn fasong. Øyenvipper: LANGE! Øyenbryn: Mørke og tynne, men ikke for tynne. Prøver å være forsiktig med pinsetten! (Ikke alltid like lett, men..) Lepper: Normale. Veldig fornøyd med leppene mine. Ikke for store, ikke for små. Nese: Hvordan skal jeg forklare den.. Hmm.. Den kan se litt østeuropeisk ut.. Liten kul på midten, men ikke noen ørnenese. Svært fornøyd med nesa mi. :D Hudfarge: Hvit Tenner: Flotte, rette tenner! :jepp: Vekt: 66 kg Høyde: 173 cm Kroppstype: Slank, blitt mer atletisk i det siste. Jobber mot å se veldig atletisk ut! Pupper (menn trenger ikke svare her): 75 E Rumpe: Veldig kvinnelig. Litt for kvinnelig i mine øyne.. Jobber med saken! Mage: Blir flatere og flatere. Begynner å skimte en "4pack" Bein: Lange. Fine legger, ikke fullt så fine lår (jobber med saken :gjeiper: ). Skostørrelse: 39 Mest fornøyd med: Ansikt, pupper og mage. Minst fornøyd med: Rumpe og lår. Endret 15. mai 2011 av HunterLady
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #4 Skrevet 15. mai 2011 HunterLady: at ikke du lager deg en blogg? 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Hunterlady: Sleng ut et bilde da vel. Du ser sikkert hot ut. 1
Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 HunterLady: at ikke du lager deg en blogg? Jeg skulle absolutt ha gjort det... :gjeiper: :gjeiper: Men jeg er altfor dårlig til tekniske dikkedarier..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 Jeg skulle absolutt ha gjort det... :gjeiper: :gjeiper: Men jeg er altfor dårlig til tekniske dikkedarier.. Klarer du å registrere deg på KG så klarer du å opprette en blogg og poste innlegg på den. Blogg.no, f.eks., superenkelt.
Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Klarer du å registrere deg på KG så klarer du å opprette en blogg og poste innlegg på den. Blogg.no, f.eks., superenkelt. Vi får se! Kanskje jeg blir den nye toppbloggeren. :D
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Jeg skulle absolutt ha gjort det... :gjeiper: :gjeiper: Men jeg er altfor dårlig til tekniske dikkedarier.. Jammen da synes jeg du skal sette av litt tid til å lære deg blogging. Det er slett ikke vanskelig. Selv datteren min på 13 greier det - helt alene. Det er helt greit at du er opptatt av hvordan du ser ut og hvordan andre ser ut i forhold til deg, men denne kroppsfikseringen kan bli litt overkill, skjønner du. Blogg, plz? 3
Envy Skrevet 15. mai 2011 #10 Skrevet 15. mai 2011 Jeg kjeder meg veldig nå, så en tråd hvor man må svare laaangt passet meg bra :gjeiper: Hårfarge: Mørkebrunt, nesten svart. Sveis: Langt og rett, som regel oppsatt i topp eller hestehale da. Øyenfarge: Mørkebrune, nesten svart. Øyenfasong: Tja.. vanlig? Har spansk og italiensk i blodet, så har vel litt sånn fasong. Øyenvipper: normalt lange, svarte Øyenbryn: Mørke og tynne, men ikke for tynne. Prøver å være forsiktig med pinsetten! (Ikke alltid like lett, men..) Lepper: Litt for smale, men egentlig helt gjennomsnittlig Nese: rett, liten, perfekt midt i ansiktet mitt :happy: Hudfarge: Hvit, og sliter med å få tan Tenner: Rette og hvite Vekt: 66 kg Høyde: 168 cm Kroppstype: Slank, men er blitt litt dvask etter 3 års sykdom. Er nå tilbake på trening, formen på vei opp og målet er definerte muskler og atletisk kropp Pupper (menn trenger ikke svare her): 70 DD/E Rumpe: Rund, passe stram og fin (ifølge menn hvertfall ) Mage: Min kropps favorittsted å lagre fett Har hatt markerte magemuskler, og er på god vei tilbake dit Bein: Tja, passe lange og slanke. Skostørrelse: 38/39 Mest fornøyd med: Ansikt, hår og negler (får bestandig sprøsmål om jeg har falske negler). Minst fornøyd med: Mage og pupper Legger ved det samme bildet som jeg la i kroppstråden. Veide noen kg mindre på det bildet enn nå, men er på vei tilbake til godformen i full fart 1
Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2011 #11 Skrevet 15. mai 2011 Envy: Nydelig! Du kommer deg tilbake skal du se!!
Gjest imli Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Hehe, artig, men eg kjem nok ikkje til å leggje ut bilete. Prøver å vere litt anonym... Men kan sikkert svare på spørsmåla. Hårfarge: Brunt. Fargar det ikkje. Sveis: Langt, slett hår. Øyenfarge: Mørkebrune. Øyenfasong: Tja. Ganske store, litt sånn mandelforma. Øyenvipper: Svarte og tjukke. Normalt lange, skulle eg tru. Øyenbryn: Har kraftige, markerte bryn. Lepper: Sånn passeleg tjukke... Nese: Smal og rett. Hudfarge: Har såkalla "olivenhud". Tenner: Heilt normale... Litt skjeive fortennar kanskje. Vekt: Ein plass rundt 65 kg. Høyde: 175 cm Kroppstype: Normalt slank Pupper: 70C trur eg... Små til middels store. Rumpe: Ganske stor... Mage: Flat, men ikkje muskuløs eller noko. Bein: Heilt normale... Litt tjukke lår/"ridebukselår", men ganske OK leggar. Skostørrelse: 38 Mest fornøyd med: Er i grunnen fornøgd med alt, får vere glad ein har ein frisk kropp som ser OK ut. Minst fornøyd med: Håret mitt! Skulle gjerne hatt tjukkare hår, gjerne bølgete/krøllete. Hadde ikkje gjort noko å fått mindre/fastare rumpe og slankare lår heller, men det er ikkje noko eg har kompleksar for akkurat. Er generelt ikkje veldig oppteken av kropp/utsjånad. Dei fleste er for strenge med både seg sjølv og andre dessverre.
Gjest HunterLady Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Jammen da synes jeg du skal sette av litt tid til å lære deg blogging. Det er slett ikke vanskelig. Selv datteren min på 13 greier det - helt alene. Det er helt greit at du er opptatt av hvordan du ser ut og hvordan andre ser ut i forhold til deg, men denne kroppsfikseringen kan bli litt overkill, skjønner du. Blogg, plz? Jeg må nok skuffe deg. Har simpeltheten ikke tid nok til blogg. So Zorrrry!!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #14 Skrevet 15. mai 2011 Herregud, for en utrolig teit tråd. Er det virkelig nødvendig med bekreftelse fra alle om at en er hot? Det eneste som mangler her er timeprisen. 11
Envy Skrevet 15. mai 2011 #15 Skrevet 15. mai 2011 Envy: Nydelig! Du kommer deg tilbake skal du se!! Takk! Jeg håper det, har en sinnsykt flink PT/veileder så er ved godt mot! Synd kroppsbygging er så mye vanskeligere for oss damer enn for menn, men det beviser bare at vi har jobbet enda mer for det når musklene kryper frem
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2011 #16 Skrevet 15. mai 2011 Er det kvinner som skal svare her, eller kan vi menn også svare og evt. legge til bilde?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #17 Skrevet 15. mai 2011 Er det kvinner som skal svare her, eller kan vi menn også svare og evt. legge til bilde? Ja, og legg bruk gjerne et bilde hvor du står med kuken i hånda. Hvis den er dritschvær. Faen til fjortiser. 6
Envy Skrevet 15. mai 2011 #18 Skrevet 15. mai 2011 Er det kvinner som skal svare her, eller kan vi menn også svare og evt. legge til bilde? Tror nok dere menn også kan svare ja, siden hun skrev på at menn ikke trengte å svare på puppestr
HopelessFear Skrevet 15. mai 2011 #19 Skrevet 15. mai 2011 Hårfarge: Rødt Sveis: Halvlangt, med skrålugg. Fall. Øyefarge: Veksler mellom blå, grønn og grå. Øyefasong: Ehm...Store, litt valpeaktig. Øyevipper: Lange. Øyebryn: Litt tykkere enn gjennomsnittet, uten å være for tykke. Fint kurvet. Lepper: "Kysselepper." Passe store, faste men samtidig også smelte myk. Nese: Litt brei, men delvis rett med en liten knekk. Hudfarge: KVIT. Det er helt umulig å få noe lysere enn det. Får ikke noe farge på sommeren heller. Tenner: Veldig rette, men dessverre litt gule og misfargede. Vekt: 63. Høyde: 1.72 Kroppstype: Slank, men ikke muskuløs. Hakke noe synlige muskler overhode. Pupper: 75 E (Eller F.) Rumpe: Litt for stor. Mage: Akkurat nå er den ikke så veldig flat nei. Bein: Fine legger (bortsett fra to gedigre arr.) med litt kraftige lår. Skostørrelse: 40-41 Mest fornøyd med: Håret mitt og brystene. Minst fornøyd med: Lårene.
KaDust Skrevet 15. mai 2011 #20 Skrevet 15. mai 2011 (Siden jeg kjeder meg og skal egentlig rydde) Hårfarge: Naturlig er det mørkeblondt, men jeg har stripet det lysere. Sveis: Halvlangt rett hår, trenger en klipp for å få form. Går som regel med håret opp. Øyenfarge: Krystallblå, får ofte høre at fargen minner om den klare blåfargen som er i rent vann i sydensområdene. Øyenfasong: Middels, vet ikke hva mer jeg kan si. Øyenvipper: Lange, men lyse. Bruker sjeldent sminke også. Øyenbryn: Tynne, buede og mørkeblonde. Lepper: Fyldige og feminine. Nese: Lettere å poste bilde av den, enn det er å forklare, så: Hudfarge: Veldig lys. Tenner: Rette og fine, aldri trengt regulering. Vekt: 59kg Høyde: 182 cm Kroppstype: Slank Pupper (menn trenger ikke svare her): Ikke eksisterende. Rumpe: Bouncy og fast. Noe fin. Mage: Flat. Bein: Lange, trente men slanke. Skostørrelse: 37/38 - kommer an på merket på skoen. Mest fornøyd med: Rumpe og hofte. Minst fornøyd med: Håndledd og hudfarge. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå