bekkis77 Skrevet 15. mai 2011 #1 Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg skal i dåp neste helg... å finner ingen kjoler jeg føler meg "vel" i siden magen min nå er diger... noen som vet om en plass de har fine mammakjoler? Tips mottas med takk!! Link til reklame fjernet. Ms. Raggsokk/moderator. Endret 15. mai 2011 av Ms. Raggsokk
Gjest Solståla88 Skrevet 15. mai 2011 #2 Skrevet 15. mai 2011 De kan kansje ha på H\M, Lindex, cubus og kappahl. Kansje også på baby butikker. Prøv der. Ellers så finnes det jo mye ledige kjoler nå, som kan brukewr av gravide, og ikke gravide:) Lykke til
Gjest Ruccola Skrevet 15. mai 2011 #3 Skrevet 15. mai 2011 Mange av Floyd sine kjoler har høyt liv og er derfor perfekte til store mager! Jeg har en i lilla, og håper jeg får en tjangs til å bruke den i graviditeten! (Er en lang finkjole med paljetter, og ikke noe man tar på seg hvorsomhelst ) Tror de har nettsider: floyd.no eller floyd.com. vil jeg tro. Kanskje der står en oversikt over hvilke butikker rundt deg som selger dem? Her jeg bor er det B-young som selger dem.
MellonCollie Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Tips til oss som skal feire 17. mai med store mager - var på Bik Bok i dag og endte opp med denne kjolen. Den kan jo også brukes etter graviditet, men satt også veldig fint på en gravidkropp Jeg siterer meg selv fra et annet innlegg tidligere - denne passer fint til dåp også, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå