Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker rett og slett at jeg er blitt for feit i ræva! Spesielt flaut når det er ute blant folk! Har skjedd endel ganger i det siste! Har vel sånn ca. EN bukse igjen jeg kan bruke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, å kjøpe en bukse i rett/større størrelse vil nok hjelpe deg med dette problemet... Om det er kvalitet eller ikke ser man ofte på prisen. Men selv kjøper jeg nesten bare billige klær, og ingenting har revnet hos meg...

Når kroppen forandrer seg mot det større, så er det ofte veldig lurt å kjøpe litt større klær. Klær som egentli er for små, er ikke pene på kroppen, og man ser enda større ut. Det er også mer behagelig :)

Gjest Consensio
Skrevet

Tja, hos meg revner de i skrittet. Men det er fordi de slites mest der.... kanskje du sliter buksene mest der bak? :fnise:

Skrevet

Et eller annet er det! Buksene skal ikke i utgangspunktet være for trange, men de har så utrolig smal passform! tror jeg må begynne med saggebukse igjen

Skrevet

Jeg sliter med litt av samme problem. Mine bukser revner på innsiden av lårene, i sømmen. Noen revner ganske fort, og noen revner over tid.

Men når jeg handler bukser, så sørger jeg for å sjekke alle sømmene nedover bena og bak på rumpa. Hvis det er noen sømmer som "dytter inn" slik at det blir en sånn "fleskekant" langs sømmene, så går jeg opp en størrelse. Dette har fungert ganske bra.

Du kan jo se om du finner noen bukser som det er litt ekstra stretch i?

Skrevet

Innside lår har jo stor slitasje. Både fordi det blir varmere der og fordi det er mer friksjon. At de revner i stussen er nok mer knyttet til feil størrelse/feil passform. Jeg har aldri opplevd dette, og jeg er ingen sylfide for å si det mildt.

Skrevet

jeg har stor og muskuløs rompe i forhold til resten av kroppen. Kanskje det ligger noe der :popcorn:

Skrevet

Kanskje du burde satse på stretch da. Men det er vell et prosjekt i seg selv å finne dongeri/jeans med stretch nå om dagen :P

Nå vet jeg ikke om du har butikken som heter Leatherman/LMC i nerheten av der du bor.

Men jeg bruker å handle buksene mine der. De har alltid bukser med litt stretch i.

"sæggebukse" funker jo det også, hvis man føler seg komfortabel med baggy bukser.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...