Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er veldig brisen, drikker jeg et glass til er jeg full.. (store glass).

Når jeg er full føler jeg at jeg er tåler mer og kan løpe lenger enn når jeg er brisen.

Altså, jeg klarer å løpe mye lenger når jeg er full enn det jeg er når jeg er brisen, andre som er slik?

Når jeg er full kan jeg løpe fire ekstra runder rundt fotballbanen ell når jeg er edru. (snakk om at jeg løper halvparten av banen, og hviler kortlengdene mens jeg går)

Men så vet jeg ikke hva som kan gå galt når man trene om man er full, er det bivirkinger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja skal du drikke deg full hver gang du skal trene så er en mulig bivirking at du blir alkis. Dette må da vel være en tulletråd vel..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er full NÅ, har ikke vært full på 6uker,

Planen var å løpe interrvaller denne kvelden, men så ble det noen glass vin, er det skadelig?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er full NÅ, har ikke vært full på 6uker,

Planen var å løpe interrvaller denne kvelden, men så ble det noen glass vin, er det skadelig?

hæ? Hva spør du om egentlig`? Om det er farlig å drikke et par glass vin samme dag som du har løpt intervaller? Eller om det er skadelig å ikke løpe intervaller denne dagen fordi du heller ble hjemme og tok noen glass vin? Nei i begge tilfellene...

ELler spør du om det er skadelig å trene mens man er full fordi du har tenkt til å løpe ut å trene nå som du er full? Dette vet jeg ikke...

Skrevet

Er det ikke viktig å være hydrert når man trener...?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, jeg føler også at jeg løper helt utroooolig fort og langt når jeg har drukket :fnise:

Har vel egentlig funnet meg til rette med at dette er et produkt av egen fantasi, men får faktisk titt og ofte kommentarer på at jeg løper vanvittig fort når jeg er full, og rimelig sakte når jeg er edru :natti:

Endret av Muffin
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som om en av bivirkningene er redusert hjernekapasitet...

Gjest Applestore
Skrevet

Hver gang jeg er full, skal jeg ut og løpe.. Husker en gang jeg ble filmet. Jeg løp over en fartshump, og var sikker på at jeg hadde løpt 1 mil! ....

Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Ahahaha, jeg ler så det gjør vondt i lattermusklene :skratte:

Mener du dette seriøst TS?

Altså.. Alle føler vel at de er verdensmestre i fylla, ingen tvil om det. Men prestasjonene dine er neppe bedre enn i edru tilstand. Dessuten er alkoholholdig drikk fullt av en hel masse drit som man ikke vil ha om man forsøker å A. holde vekta/gå ned i vekt, eller B. bygge muskler, eller kanskje helst begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...