Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Syffe
Skrevet

Jeg er veldig bleik. Kald bleik. Har lyseblå øyner og passer best kalde farger. Men jeg sliter sånn med å finne en hårfarge jeg blir fornøyd med. Jeg ønsker ikke å være blond, men lys brun. Har vært mærk brun og det passer jeg rett og slett ikke fordi jeg er så lys i huden. Jeg vil med andre ord ha en kald, lys brun hårfarge. Men jeg vil ikke ha typisk askefarge da jeg syns det blir så "grått" og kjedelig.

Noen som kan anbefale meg en farge?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dette lurer jeg også på, min erfaring er at denne fargen er VELDIG vanskelig å få til, både med hjemmefarging og hos frisør

Gjest Tjoms
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva slags utgangspunkt du har, men du kan jo prøve lys beige brun. Den er ikke iskald, men kaldere enn vanlig. Evnt finne en frisør som er veldig dyktig på farging.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B001TVSQVO/laughnetworkc-20

Evnt lorea´l sublime mousse har et par brun-nyanser som er kalde, men ikke ask.

Endret av Tjoms
Gjest Syffe
Skrevet

Jeg vet ikke hva slags utgangspunkt du har, men du kan jo prøve lys beige brun. Den er ikke iskald, men kaldere enn vanlig. Evnt finne en frisør som er veldig dyktig på farging.

Takk for tipset! Jeg skal se etter den i butikken. Akkurat nå har jeg en mellombrun litt gylden farge på håret. Aner ikke hvordan jeg fikk til det. Har forøvrig prøvd sublime mousse, og de ble VELDIG mørke.

Gjest Tjoms
Skrevet

denne nyansen selges ikke i Norge, vet ikke hvorfor, men norske butikker har kun et lite utvalg av de fargene som finnes av hårfarger

Men det går fint an å bestille den fra utlandet. Jeg bestiller det meste av mine hårpleie/ansiktspleie produkter fra utlandet.

Skrevet

Men det går fint an å bestille den fra utlandet. Jeg bestiller det meste av mine hårpleie/ansiktspleie produkter fra utlandet.

Kan jeg spørre hvor du bestiller fra:) jeg vil selv ha en brun kald farge nesten umulig å få tak i Norge.

Gjest Tjoms
Skrevet

Kan jeg spørre hvor du bestiller fra:) jeg vil selv ha en brun kald farge nesten umulig å få tak i Norge.

Hårfarging gjør jeg kun hos frisøren (etter for mange tabber med hjemmefarging), men kosmetikk/hudpleie/hårpleie handler jeg fra feelunique.com stort sett :) Mye penger å spare! Husk moms på alle kjøp over 200 kr.

Den jeg linket til får du kjøpt via amazon, eller du kan google hårfargen og finne andre steder sikkert :)

Skrevet

Hvis du vil ha en kald brunfarge så bør du nok gå for en farge uten røde pigmenter.

Kanskje du kan prøve å ha noen striper i en lysere eller mørkere nyanse hvis du er redd for at fargen skal bli kjedelig?

Gjest Syffe
Skrevet

Tror du deMin lenkenne kanskje kan bli fin? Ser at det står kobber, og jeg er alltid redd for rødtoner da de er sinnsvakt vanskelig å få ut igjen, men det står jo ask, og hun på bildet har ganske like hudtoner som meg.

Gjest Fikira
Skrevet

Tror du deMin lenkenne kanskje kan bli fin? Ser at det står kobber, og jeg er alltid redd for rødtoner da de er sinnsvakt vanskelig å få ut igjen, men det står jo ask, og hun på bildet har ganske like hudtoner som meg.

Den fargen ser ut til å inneholde mye rødt.

Så langt ifra kald, og rødtoner har en tendens til å bli fort blass.

Gjest Syffe
Skrevet

Den fargen ser ut til å inneholde mye rødt.

Så langt ifra kald, og rødtoner har en tendens til å bli fort blass.

Hmm, da holder jeg meg unna den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...