Amarelli Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Hei! Jeg vet ikke om dette emnet er tatt opp før, men jeg har et lite problem føler jeg selv. Jeg har trent en del i det siste, 3 ganger i uken med dans og litt jogging / løping. Jeg lurer på om puppene kan krympe av trening? For puppene mine har krympet den siste månden. Jeg er 15, snart 16. Men er jo litt bekymret. Og i såfall om jeg slutter med trening vil de da bli større igjen? Eller vil de fortsette å være så små? Jeg blir litt redd og trist. Er jo ikke noe gøy når puppene krymper
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Ja, det kan de, det skjer meg også hvis jeg trener "for mye" og ikke passer på å spise nok.
Gjest Pet Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Ikke dusj i for varmt vann. Pupper krymper ved over 40 grader. 2
Amarelli Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2011 Okay, takk for svar! Men er det noen som vet om de vil gå tlbake til den størrelsen de var før, om jeg slutter å trene? Eller vil de for alltid være i den størrelsen de er nå? Jeg ville ikke at de skulle krympe. De var små nok fra før :/ At puppene mine har krympet går virkelig inn på meg
Judge Judy Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er ingen puppeekspert, men jeg vil anta at du; 1) Kommer til å legge på deg på hele kroppen - også puppene - om du bestemmer deg for å gå opp i vekt igjen. 2) Ikke er ferdigutviklet enda, slik at det kan hende de vil vokse enda litt mer. Krysser i hvert fall fingrene for det! 1
Fanta Exotic Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 Det sies jo at puppene er de første som blir mindre når man trener, og det første som vokser når man legger på seg.. Men du er bare 15 og puppene dine skal vokse noen år til. Syns ikke du skal la det stoppe treningen din. Puppene mine vokste litt av p-piller, men det er kanskje ikke et godt råd å gi en 15-åring, hehe.
sequin Skrevet 14. mai 2011 #7 Skrevet 14. mai 2011 det spørs vel helt på personen? For min del har puppene min alltid vært fine. Selv om jeg har gått opp i vekt så har puppene mine også gjort det men blittt runde, og når jeg har blitt veldig tynn så har de blitt veldig små men alikevel runde og små, men alikevel ikke så små at de er flate...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Pupper består av fett. Når man trener går man ofte ned i fettprosent. Hvor på kroppen man mister fett først, er genetisk bestemt. Å slutte å trene fordi man mister litt fett på feil sted er idiotisk. Det vil jo si at man ofrer helsen sin pga utseendet. Treninger et must, for alle.
Amarelli Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2011 Tusen takk for svar! Jeg går også på p-piller , og det hjalp å få større pupper. Begynte ikke på p-piller for å få større pupper. Jeg stopper nok ikke å trene, men jeg vil jo ikke bli helt flat brystet. Tusen takk for at dere vil dele deres meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå