Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

erfaringer med den nye hårfargen Sublime Mousse? noen som har prøvd farge nr 7? ser at hyllene blir raskt tomme på Vita av dette merket, så det må jo være en del som har prøvd:) synes 07 så fin og ikke så mørk ut- men alle farger som jeg har prøvd fra L`oreal blir alltid MYE mørkere enn det som står på pakken

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den falmer fort og blir rødskjær. Har brukt farge 4.1

AnonymBruker
Skrevet

ikke bra, fargen på pakken er ikke i nærheten engang, det er veldig misvisende, håret ble mørkebrunt, dumt, for likte godt moussen og den var enkel å bruke. Hvis du ser nøye på bildet på pakken, ser du at modellen ikke har helfarget hår, men striper, så hun har antakelig ikke fargen i håret i det hele tatt

• 2 uker senere...
Skrevet

Var enkelt å påføre denne hårfargen, noe som var superdigg, men som andre her sier - den ble VELDIG mye mørkere enn den skulle. Jeg prøvde den som var lyselysebrun/mørkeblond (husker ikke helt hva den heter), og den endte opp med mørkebrunt hår. Men den dekket bra da, og for all del en fin farge, bare ikke helt den jeg var ute etter :)

Skrevet (endret)

Åh det er såå irriterende når de blir for mørke. Casting sin er også sånn, lysebrunt bilr mørkebrunt. Denne merket liker jeg, og det beste er at de har den i dagligvaren og der er den billigere enn på f.eks vita. Falmer litt fort denne også men det synes jeg alle gjør, spesielt på sommeren. Bruker heller ikke fargebevarende sjampo, balsam osv.

http://www.garnier.no/_nb/_no/our_products/range-haircolor.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCOLOR^NUTRISSE^NUTRISSE_HOME

Endret av Vinnie
Skrevet

Verste hårfargen jeg har prøvd EVER.

- 4.01 ga meg rødskjær og ble svart( ask farger er kalde og skal ikke gi rødskjær)

- falmer fort og smittet av på alle min hvite håndklær uansett hvor mye jeg vasket håret.

- Hater denne fargen rett og slett for noe dritt.

Skrevet

Fikk vareprøve på den når den kom og var ikke fornøyd. Tok ikke ettervekst, ble mørkere og når den falmer kommer de gyldne tonenen ekstremt fort frem. Loreal har senere sagt at denne har mørkere farger enn det vanlige er for nummrene. Dvs at en 5 er en brun og ikke en lys brun som loreal vanligvis opererer med, noe som bare er helt idiotisk. Også hørt flere som klager på etterveksten og dekkningen av denne, til tross for at de har påført både på den vanlige måten for ettervekst og med den måten som sublime mousse selv foreslår. Loreal forklarer dette med at det ikke er sublime mousse som er brukt sist og at om man farger også den neste etterveksten med sublime mousse, så vil man ta den perfekt. Men hvem vil prøve en farge som suger en gang til?

Nei takk, jeg prøver heller noen av de andre nyhetene...

Skrevet

Hmm. Glad jeg ikke har prøvd denne, har hatt lyst. Var litt skeptisk og med rette :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...