sosehue Skrevet 14. mai 2011 #1 Skrevet 14. mai 2011 Er det noen som har erfaringer med det å være mary kay konsulent, som kan svare på noen spørsmål..? Jeg vurderer sterkt å bli konsulent, men jeg har bare ett par spm til det. Lurer på om det er "lett-tjente" penger i dette? Når en har parties, så får en kanskje solgt noe, så da må jeg bestille dette inn, men hvor mye må jeg legge ut for en slik bestilling? Det kommer vel ann på hvor mye bestillingen er på¨, men er det slik at en må opp til en viss sum før en får rabatter på å kjøpe inn det en skal sende videre til kunden? Jeg vil gjerne ha så mye informasjon om dette som noen måtte gidde å skrive her, sånn generelt også.. er det noen som kan fortelle meg mye om det å være konsulent for Mary Kay?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #2 Skrevet 14. mai 2011 Hvorfor søker du ikke bare på Mary Kay i forumet? Mange tråder om dette emnet...
sosehue Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2011 for de jeg finner er ikke det jeg lurer på heller på en måte
Gjest Heloise Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Ta kontakt med noen som jobber der og spør om du kan møte de for info De er veldig hyggelige i Mary Kay (har møtt flere) og de er har mange morsomme bakgrunnshistorier å dele. Kjenner noen som holder på med det.
Lykkesjelen Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Ja, det er lett tjente penger i forhold til timeslønn. DU kan regne med å selge for ca 1000 kr per kunde i snitt(Noen mer, andre mindre). Et kurs varer i ca 2-3 timer og du må regne med noe tid til oppfølging. For å få 50 % rabatt( slik at du får 50 % fortjeneste), må du legge inn en bestilling på over 5000, slik at du da havner på 2500 + moms, og frakt betaler du 3275. Dersom du bestiller mindre får du 40 og enda mindre 30 % rabatt. I begynnelsen er det en god ide å ha flere kurs på kort tid, da kan du jo samle opp bestillinger:-) Produktene er det beste jeg har vært borti av alt som er å få tak i. Har akuratt startet selv som hudpleiekonsulent og det er virkelig givende å hjelpe andre med å bli fornøyd med utseende sitt. Man har uansett ikke mye å tape på å prøve seg, får jo produkter til en verdi på over 6000 for 1700 kr og har muligheten til å legge inn bestilling hvert kvartal å få 50 % rabatt til eget forbruk. Uansett, Mary kay kan gi deg ubegrensede muligheter. Du setter kun begrensningene selv. Kjenner flere som har sagt opp godt betalte jobber for å kun drive med dette å få mer tid til familie og samtidig gjøre noe for andre som i tillegg er gøy. Ja til livet sier bare jeg :-)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Jeg var superskeptisk til både opplegget og produktene, men etter litt overtaling valgte jeg å starte opp med Mary Kay. Dette er nå et par år siden og karrieren min var kort, et par måneder var det vel snakk om, men jeg sluttet fordi jeg ble syk - ikke fordi jeg ikke likte jobben. Nå har jeg en annen bi-jobb og bruker Dermalogica produkter, men jeg savner faktisk både produktene og jobben. Tror nok jeg kommer til å gå tilbake til å ha det som en bi-jobb når jeg blir frisk nok til det. Lurt, som en tidligere nevnte, å ha hyppige kurs i begynnelsen for å samle opp ordrer til bestillingen. Dersom du ikke har erfaring med hudpleie og sminke så anbefaler jeg deg å delta på alle møtene i en god periode fremover. Her vil du kurses i produkter og teknikker, i tillegg til å få oppbacking og veiledning i forhold til kurs og salg. Lykke til!
Wonders Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 liker ikke pyramidespill i noen form. Produktene er sikkert fine, men det er de på body shop også 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå