Gjest Benta Skrevet 7. november 2003 #1 Del Skrevet 7. november 2003 Vi skal kjøpe IKEA-kjøkken og lurer veldig på hvilket vi skal velge. Hvilket har dere og hvor fornøyd er dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. november 2003 #2 Del Skrevet 7. november 2003 Det enkleste, husker ikke hva det heter, men har helt enkle bjørkefronter og stålhåndtak. Har veldig lite kjøkken, så da passet det best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. november 2003 #3 Del Skrevet 7. november 2003 Vi har IKEA-kjøkken i antikk-beiset furu. Er kjempefornøyd, jeg. Selv om det ikke er særlig "in" med furu. Planen er å male innredningen om noen år. Vi la vekt på at: *kjøkkenet skal kunne males *innredningen kan kombineres med mange materialer/farger *det er ganske tidløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2003 #4 Del Skrevet 7. november 2003 Vi har IKEA-kjøkken i antikk-beiset furu. Er kjempefornøyd, jeg. Selv om det ikke er særlig "in" med furu. Planen er å male innredningen om noen år. Vi la vekt på at: *kjøkkenet skal kunne males *innredningen kan kombineres med mange materialer/farger *det er ganske tidløst Jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #5 Del Skrevet 7. november 2003 Vi har IKEA-kjøkken i antikk-beiset furu. Er kjempefornøyd, jeg. Selv om det ikke er særlig "in" med furu. Planen er å male innredningen om noen år. Vi la vekt på at: *kjøkkenet skal kunne males *innredningen kan kombineres med mange materialer/farger *det er ganske tidløst Det har vi også med gråsvarte håndtak. Litt gammeldagsstil på en måte, men tror ikke de har de lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 7. november 2003 #6 Del Skrevet 7. november 2003 Vi har ståt liker det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 8. november 2003 #7 Del Skrevet 8. november 2003 Vet ikke hva det heter, det sto i leiligheten når vi flytta inn. Men det er i eik, har vitrinedører på fire av overskapene og heltre benkeplate. Dårhåndtakene er i stål. Liker kjøkkenet veldig godt. Tror det ble satt inn i 1996 og er like fint ennå. Grunnen til at jeg liker det er at det er ganske nøytralt, ikke noe utpreget motekjøkken som "alle" ser at det er fra 96 hvis dere skjønner hva jeg mener. Er også veldig fornøyd med innredningen, hjørneskap med karusell, og uttrekkbare trådhyller i alle skapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 8. november 2003 #8 Del Skrevet 8. november 2003 Har trådhyller i alle UNDERskap - ikke i overskapene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 8. november 2003 #9 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har Edel Bjørk med håndtak i stål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. november 2003 #10 Del Skrevet 8. november 2003 Vi driver og bygger hus og skal ha Ädel krem med takhøye skap på kjøkkenet, skal se om jeg finner litt gammeldagse håndtak/knotter, og så skal vi ha furu heltre benkeplate som jeg har tenkt å beise mørkt rødbrun (skal ha merbau parkett til) og så skal vi ha hvit porselens-kjøkkenvask, røde liftgardiner... Hmm.. tar litt av her jeg... Ädel krem var det jeg skulle svare på, ja.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benta Skrevet 9. november 2003 #11 Del Skrevet 9. november 2003 Er det noen som har Abstrakt? Det er litt tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. november 2003 #12 Del Skrevet 9. november 2003 nexus bjørk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå